B 2012

Towards Inclusive Society through Education and Support. Durch Bildung und Förderung zu einer inklusiven Gesellschaft.

PROCHÁZKOVÁ, Lucie and Karel PANČOCHA

Basic information

Original name

Towards Inclusive Society through Education and Support. Durch Bildung und Förderung zu einer inklusiven Gesellschaft.

Name (in English)

Towards Inclusive Society through Education and Support. Durch Bildung und Förderung zu einer inklusiven Gesellschaft.

Edition

1. vyd. Brno, 172 pp. 2012

Publisher

Masarykova univerzita

Other information

Language

German

Type of outcome

Odborná kniha

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

Faculty of Education

ISBN

978-80-210-6107-1

Keywords (in Czech)

vzdělávání; podpora; jedinci s postižením; žáci se speciálními vzdělávacími potřebami; inkluze; pracovní a sociální kompetence; mentální postižení; poradenství

Keywords in English

education; support; individuals with disability; pupils with SEN; inclusion; work and social competences; intellectual disability; consulting

Tags

Tags

International impact, Reviewed
Změněno: 12/3/2013 10:59, Mgr. Martina Dvořáková

Abstract

V originále

Dieses Buch konzentiert sich an die Förderung von Schülern mit sonderpädagogischem Förderbedarf und von jungem Menschen mit Behinderung bei der Bildung, Eingliederung in den Arbeitsprozess und in die Gesellschaft. Die einzelnen Kapiteln (in deutscher oder englischer Sprache) präsentieren Teilergebnisse aus Forschungen aus drei Ländern. Die Aufmerksamkeit ist folgenden Bereichen gewidmet: Bildung, Förderung bei der Berufswahl, Berufsbildung, Erwerb von Kompetenzen, Berufsberatung und Unterstützung am Arbeitsmarkt.

In Czech

Monografie je zaměřena na podporu žáků se speciálními potřebami a mladých lidí s postižením při vzdělávání, začleňování do pracovního procesu a do společnosti. Jednotlivé kapitoly, které jsou publikovány v německém nebo anglickém jazyku, se dotýkají vzdělávání a podpory jedinců od školního věku až po ranou dospělost a prezentují výsledky dílčích výzkumů ze tří zemí. Pozornost je věnována vzdělávání, podpoře při volbě profese a profesnímu vzdělávání, dále důležitosti osvojování kompetencí a příkladům z praxe, kde k tomu dochází, a oblasti profesního poradenství a podpoře při začleňování na trh práce.

Links

MSM0021622443, plan (intention)
Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education