OPATŘILOVÁ, Dagmar. Analýza přístupů učitelů v běžných základních školách u žáků s tělesným postižením. In Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs I. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzta, 2012. s. 91-98. ISBN 978-80-210-5995-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Analýza přístupů učitelů v běžných základních školách u žáků s tělesným postižením.
Název česky Analýza přístupů učitelů v běžných základních školách u žáků s tělesným postižením.
Název anglicky Analysis of Access of Teachers in Common Primary Shools in Pupils with Physical Disabilities
Autoři OPATŘILOVÁ, Dagmar (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs I. od s. 91-98, 8 s. 2012.
Nakladatel Masarykova univerzta
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/12:00063455
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5995-5
Klíčová slova česky Základní škola; žák se speciálními vzdělávacími potřebami; tělesné postižení; výuka; speciální metody; výzkum.
Klíčová slova anglicky Primary school; pupil with special educational needs; physical disabilities; tuition; special methods; research.
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D., učo 25302. Změněno: 4. 2. 2013 16:56.
Anotace
Kapitola se zabývá využíváním forem výuky a speciálních metod, které jsou aplikovány učiteli v běžných základních školách u žáků s tělesným postižením. Prezentujeme část z výzkumu, který se zabýval současným stavem integrovaných žáků s tělesným postižením v základních školách v ČR.
Anotace anglicky
This chapter is oriented on using of forms tuitions and special methods which are apply of teachers in common primary schools in pupils with physical disability. The article presents a part of research which deals with the integration of pupils with physical disability at primary schools in the Czech republic.
Návaznosti
MUNI/A/0886/2011, interní kód MUNázev: Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (Akronym: IVZVSDP)
Investor: Masarykova univerzita, Grantová agentura MU, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 28. 10. 2021 02:22