OPATŘILOVÁ, Dagmar. Analýza přístupů učitelů v běžných základních školách u žáků s tělesným postižením. (Analysis of Access of Teachers in Common Primary Shools in Pupils with Physical Disabilities). In Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs I. 1st ed. Brno: Masarykova univerzta, 2012. p. 91-98. ISBN 978-80-210-5995-5. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1084960, author = {Opatřilová, Dagmar}, address = {Brno}, booktitle = {Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs I.}, edition = {1.}, keywords = {Primary school; pupil with special educational needs; physical disabilities; tuition; special methods; research.}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5995-5}, pages = {91-98}, publisher = {Masarykova univerzta}, title = {Analýza přístupů učitelů v běžných základních školách u žáků s tělesným postižením.}, year = {2012} }
TY - CHAP ID - 1084960 AU - Opatřilová, Dagmar PY - 2012 TI - Analýza přístupů učitelů v běžných základních školách u žáků s tělesným postižením. VL - Neuveden PB - Masarykova univerzta CY - Brno SN - 9788021059955 KW - Primary school KW - pupil with special educational needs KW - physical disabilities KW - tuition KW - special methods KW - research. N2 - Kapitola se zabývá využíváním forem výuky a speciálních metod, které jsou aplikovány učiteli v běžných základních školách u žáků s tělesným postižením. Prezentujeme část z výzkumu, který se zabýval současným stavem integrovaných žáků s tělesným postižením v základních školách v ČR. ER -
OPATŘILOVÁ, Dagmar. Analýza přístupů učitelů v běžných základních školách u žáků s tělesným postižením. (Analysis of Access of Teachers in Common Primary Shools in Pupils with Physical Disabilities). In \textit{Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs I.}. 1st ed. Brno: Masarykova univerzta, 2012. p.~91-98. ISBN~978-80-210-5995-5.
|