OPATŘILOVÁ, Dagmar a Marie VÍTKOVÁ. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 266 s. ISBN 978-80-210-5996-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II.
Název česky Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II.
Název anglicky Factors of Success in Context with Inclusive Education of pupils with Special Educaional Needs II.
Autoři OPATŘILOVÁ, Dagmar a Marie VÍTKOVÁ.
Vydání 1. vyd. Brno, 266 s. 2012.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5996-2
Klíčová slova česky Inkluze; základní škola; žák se speciálními vzdělávacími potřebami; rodina; sociální služby; podpora sociální inkluze; bariéry; profesní orientace; absence; sebevnímání; speciální andragogika; informační a komunikační technologie; výzkum.
Klíčová slova anglicky Inclusion; Primary Shool; Pupil with Special Educational Needs; Family; Social Service; Promoting Social Inclusion; Barriers; Vocational Training; Absences; Self-perception; Special Andragogy; Information and Communication Technologies; Research.
Štítky Munipress
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D., učo 25302. Změněno: 20. 3. 2013 14:32.
Anotace
Monografie Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami má dva díly. Každý díl je členěn do pěti tématických okruhů, které vycházejí z parciálních oblastí výzkumu a vycházejí z výzkumného zaměření akademických pracovníků i disertačních prací doktorandů.
Anotace anglicky
The book Factors Influencing Success of Inclusive Education for Pupils with Special Educational Needs is dividend into two volumes. Each volume is further dividend into five thematic areas based on particular area sof research of scholars and doctoral students. The book Factors Influencing Success of Inclusive Education for Pupils with Special Educational Needs is dividend into two volumes. Each volume is further dividend into five thematic areas based on particular area sof research of scholars and doctoral students.
Návaznosti
MUNI/A/0886/2011, interní kód MUNázev: Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (Akronym: IVZVSDP)
Investor: Masarykova univerzita, Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 27. 9. 2024 14:50