GRENAROVÁ, Renée. Profesní orientace žáků s dyslexií, dysgrafií a dysortografií jako specifickými poruchami učení (Professional Orientation of Pupils with Dyslexia, Dysgraphia and Dysortographia as Specific Learning Disabilities). In Friedmann, Z. et al. Specifika profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich pracovní uplatnění. Professional Orientation of Pupils with Special Educational Needs and their Job Opportunities. 1. vyd. Brno: Paido, 2012, p. 179-189. ISBN 978-80-7315-236-9. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1085828, author = {Grenarová, Renée}, address = {Brno}, booktitle = {Friedmann, Z. et al. Specifika profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich pracovní uplatnění. Professional Orientation of Pupils with Special Educational Needs and their Job Opportunities.}, edition = {1. vyd.}, keywords = {research; specific learning disabilities; dyslexia; dysgraphia; dysortographia; pupil; professional orientation; the role of student self-assessment; influence of parents; Brno; the South Moravian Region}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7315-236-9}, pages = {179-189}, publisher = {Paido}, title = {Profesní orientace žáků s dyslexií, dysgrafií a dysortografií jako specifickými poruchami učení}, year = {2012} }
TY - CHAP ID - 1085828 AU - Grenarová, Renée PY - 2012 TI - Profesní orientace žáků s dyslexií, dysgrafií a dysortografií jako specifickými poruchami učení VL - Neuveden PB - Paido CY - Brno SN - 9788073152369 KW - research KW - specific learning disabilities KW - dyslexia KW - dysgraphia KW - dysortographia KW - pupil KW - professional orientation KW - the role of student self-assessment KW - influence of parents KW - Brno KW - the South Moravian Region N2 - Kapitola se zaměřuje na oblast profesní orientace žáků se specifickými poruchami učení – dyslexií, dysgrafií a dysortografií – po ukončení základní školy. V teoretické části charakterizuje problematiku specifických poruch učení a analyzuje faktory – roli sebehodnocení a roli rodičů, jež ovlivňují volbu střední školy žáků devátých tříd se specifickými poruchami učení. V praktické části je metodami kvantitativního a kvalitativního výzkumného šetření analyzována volba střední školy u žáků 9. tříd se specifickými poruchami učení v Brně a Jihomoravském kraji. Byly využity metody dotazníku a rozhovoru. ER -
GRENAROVÁ, Renée. Profesní orientace žáků s dyslexií, dysgrafií a dysortografií jako specifickými poruchami učení (Professional Orientation of Pupils with Dyslexia, Dysgraphia and Dysortographia as Specific Learning Disabilities). In \textit{Friedmann, Z. et al. Specifika profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich pracovní uplatnění. Professional Orientation of Pupils with Special Educational Needs and their Job Opportunities.}. 1. vyd. Brno: Paido, 2012, p.~179-189. ISBN~978-80-7315-236-9.
|