GRENAROVÁ, Renée. Specifika výuky čtení s porozuměním v počátečním vyučování ruštině u žáků se specifickými poruchami učení (Specifics of Reading Comprehension in the Initial Stage of Teaching Russian in Pupils with Specific Learning Disorders). In Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VI. Education of Pupils with Special Education Needs VI. 1st ed. Brno: Paido, 2012, p. 257-272. ISBN 978-80-7315-235-2. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1085830, author = {Grenarová, Renée}, address = {Brno}, booktitle = {Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VI. Education of Pupils with Special Education Needs VI.}, edition = {1.}, keywords = {education; Russian language; initial stage of teaching; specific learning difficulties; results of a research; integration; inclusion; specific of reading comprehension; pupils}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7315-235-2}, pages = {257-272}, publisher = {Paido}, title = {Specifika výuky čtení s porozuměním v počátečním vyučování ruštině u žáků se specifickými poruchami učení}, year = {2012} }
TY - CHAP ID - 1085830 AU - Grenarová, Renée PY - 2012 TI - Specifika výuky čtení s porozuměním v počátečním vyučování ruštině u žáků se specifickými poruchami učení VL - Neuveden PB - Paido CY - Brno SN - 9788073152352 KW - education KW - Russian language KW - initial stage of teaching KW - specific learning difficulties KW - results of a research KW - integration KW - inclusion KW - specific of reading comprehension KW - pupils N2 - V kapitole informujeme o výzkumném šetření, jež bylo uskutečněno v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání MSM 0021622443. Výzkumné šetření, realizované v akademickém roce 2011/201, analyzovalo specifikum výuky čtení s porozuměním v počátečním vyučování ruštině u žáků se specifickými poruchami učení. ER -
GRENAROVÁ, Renée. Specifika výuky čtení s porozuměním v počátečním vyučování ruštině u žáků se specifickými poruchami učení (Specifics of Reading Comprehension in the Initial Stage of Teaching Russian in Pupils with Specific Learning Disorders). In \textit{Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VI. Education of Pupils with Special Education Needs VI.}. 1st ed. Brno: Paido, 2012, p.~257-272. ISBN~978-80-7315-235-2.
|