GULOVÁ, Lenka. Kompendium multikulturní výchovy. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 209 s. ISBN 978-80-210-6147-7. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Kompendium multikulturní výchovy |
Název anglicky | Compendium of Multicultural Lessons |
Autoři | GULOVÁ, Lenka. |
Vydání | 1. vyd. Brno, 209 s. 2012. |
Nakladatel | Masarykova univerzita |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích) |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
ISBN | 978-80-210-6147-7 |
Klíčová slova česky | multikulturní výchova, škola, žáci, předsudky, aktivita, prožitek, učitel, prostředí, jinakost, tvořivost |
Klíčová slova anglicky | multicultural education, school, pupils, prejudice, activity, experience, teacher, environment, diversity, creativity |
Štítky | Munipress |
Změnil | Změnila: Mgr. Martina Dvořáková, učo 180818. Změněno: 9. 4. 2013 14:42. |
Anotace |
---|
Publikace předkládá soubor multikulturních lekcí, které byly realizovány v mateřských, základních a středních školách v letech 2010 až 2012. Na tvorbě a realizaci lekcí se podíleli tvůrčím způsobem studenti Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity. Prostřednictvím multikulturních lekcí mohou učitelé otvírat závažná témata spojená s multikulturní výchovou a rozvíjet v žácích toleranci a empatii vůči jinakosti. |
Anotace anglicky |
---|
The paper presents a set of multicultural lessons that took place at kindergartens, primary and secondary schools in the years 2010 to 2012. The production and execution of the lessons involved a creative input from the students of the Faculty of Education of Masaryk University. The multicultural lessons enable teachers to open compelling issues connected to multicultural education and help students develop tolerance and empathy towards diversity. |
Návaznosti | |
---|---|
CZ.1.07/1.2.00/08.0118, interní kód MU | Název: Zvyšování studijních a profesních perspektiv dětí a mládeže ze sociálně znevýhodněného prostředí (Akronym: Integrace znevýhodněných skupin) |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Zvyšování studijních a profesních perspektiv dětí a mládeže ze sociálně znevýhodněného prostředí, 1.2. Rovné příležitosti dětí a žáků, včetně dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami |
VytisknoutZobrazeno: 9. 10. 2024 18:46