Detailed Information on Publication Record
2011
Tuzemské a zahraniční zdroje primární prevence ve škole. In ŽALOUDÍKOVÁ, I., HRUBÁ, D., ROTREKLOVÁ, I., ŘEZÁČ, J., KACHLÍK, P., ČECH, T. (eds.) Normální je nekouřit-V. díl pro 5. třídu základní školy. Program podpory zdraví a prevence kouření pro mladší školní věk (7-11 let) [CD-ROM]
KACHLÍK, PetrBasic information
Original name
Tuzemské a zahraniční zdroje primární prevence ve škole. In ŽALOUDÍKOVÁ, I., HRUBÁ, D., ROTREKLOVÁ, I., ŘEZÁČ, J., KACHLÍK, P., ČECH, T. (eds.) Normální je nekouřit-V. díl pro 5. třídu základní školy. Program podpory zdraví a prevence kouření pro mladší školní věk (7-11 let) [CD-ROM]
Name in Czech
Tuzemské a zahraniční zdroje primární prevence ve škole
Name (in English)
Domestic and foreign sources of primary prevention in school
Authors
Edition
1. vyd. Brno, 4 pp. 2011
Publisher
PdF a LF MU
Other information
Type of outcome
Přehledové a vzdělávací texty
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
ISBN
978-80-7392-176-7
Keywords (in Czech)
motivace; prevence; program; působení; rodina; škola; volný čas; závislostní chování; zdraví; žák
Keywords in English
motivation; prevention; program; activity; family; school; leisure; addictive behavior; health; pupil
Změněno: 8/2/2013 20:55, doc. MUDr. Petr Kachlík, Ph.D.
V originále
Žáci základní školy jsou rizikovou skupinou ohroženou závislostním chováním. Proto je třeba na ně včas a vhodně preventivně působit. Osvědčila se forma vrstevnických programů, skupinová práce, spolupráce školy s rodinou a volnočasovými aktivitami. Možná je i prezentace výchovně vzdělávacích materiálů a pořadů cestou moderních informačních a komunikačních technologií dovolujících okamžitou reakci a zpětnou vazbu. S úspěchem se setkává využívání programů, které oslovují děti formou zážitku, dále pozitivní motivace spojená s prevencí.
In Czech
Žáci základní školy jsou rizikovou skupinou ohroženou závislostním chováním. Proto je třeba na ně včas a vhodně preventivně působit. Osvědčila se forma vrstevnických programů, skupinová práce, spolupráce školy s rodinou a volnočasovými aktivitami. Možná je i prezentace výchovně vzdělávacích materiálů a pořadů cestou moderních informačních a komunikačních technologií dovolujících okamžitou reakci a zpětnou vazbu. S úspěchem se setkává využívání programů, které oslovují děti formou zážitku, dále pozitivní motivace spojená s prevencí.
In English
Elementary school pupils are vulnerable risk group addictive behavior. It is therefore they need in a timely and appropriate preventive effect. Proved to be a form of peer programs, group work, school and family and leisure activities. Perhaps it is the presentation of educational materials and programs through modern information and communication technologies which permit immediate response and feedback bond. Meets with success using programs that appeal to children through experience, further positive motivation associated with prevention.
Links
MSM0021622421, plan (intention) |
|