Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1086390, author = {Gajzlerová, Lenka}, address = {Brno}, booktitle = {PANČOCHA, K. Celoživotní inkluzivní vzdělávání – možnosti a perspektivy.}, edition = {první}, keywords = {pedagogical-psychological counseling; special educational needs; inclusion; framework educational programme for primary education; information and communication technology; digital technology; computer programs}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6101-9}, pages = {19-29}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Aktuální struktura a situace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základních školách}, year = {2012} }
TY - CHAP ID - 1086390 AU - Gajzlerová, Lenka PY - 2012 TI - Aktuální struktura a situace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základních školách VL - neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021061019 KW - pedagogical-psychological counseling KW - special educational needs KW - inclusion KW - framework educational programme for primary education KW - information and communication technology KW - digital technology KW - computer programs N2 - Kapitola je věnována analýze dílčí části výzkumu realizovaného v letech 2010–2011, a zaměřeného na aktuální situaci v českých školách a žáků se specifi ckými vzdělávacími potřebami a využití digitálních technologií ve vzdělávání. Kapitola prezentuje aktuální stukturu žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a podmínky pro vzdělávání žáků se SVP. Analýza dat je soustředěna na odpovědi získané při výzkumném šetření, týkající se stanovených výzkumných otázek, které byly potvrzeny či vyvráceny univariační analýzou. ER -
GAJZLEROVÁ, Lenka. Aktuální struktura a situace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základních školách (Current structure and Situation of Pupils with SEN in Primar Schools – Results of Research). In \textit{PANČOCHA, K. Celoživotní inkluzivní vzdělávání – možnosti a perspektivy.}. první. Brno: Masarykova univerzita, 2012. p.~19-29. ISBN~978-80-210-6101-9.
|