MÁROVÁ, Ivana. Osobní spokojenost v zaměstnání u pedagogických pracovníků základních škol speciálních v Jihomoravském kraji. In PANČOCHA, K. Celoživotní inkluzivní vzdělávání – možnosti a perspektivy. první. Brno: Masarykova univerzita, 2012. s. 47-57. ISBN 978-80-210-6101-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Osobní spokojenost v zaměstnání u pedagogických pracovníků základních škol speciálních v Jihomoravském kraji
Název česky Osobní spokojenost v zaměstnání u pedagogických pracovníků základních škol speciálních v Jihomoravském kraji
Název anglicky Professional Satisfaction of Teachers in Special Schools in South Moravia Region
Autoři MÁROVÁ, Ivana (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání první. Brno, PANČOCHA, K. Celoživotní inkluzivní vzdělávání – možnosti a perspektivy. od s. 47-57, 11 s. 2012.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/12:00063670
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-6101-9
Klíčová slova česky osobní spokojenost; zaměstnání; základní škola speciální; Maslach Burnout Inventory
Klíčová slova anglicky personal satisfaction; occupation; primary school; Maslach Burnout Inventory
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Mgr. et Mgr. Bc. Ivana Márová, Ph.D., učo 251636. Změněno: 19. 3. 2013 10:37.
Anotace
Jedním z klíčových faktorů pro kvalitní výkon jakéhokoliv povolání je osobní zainteresovanost a zájem o danou činnost. Kapitola prezentuje problematiku osobní spokojenosti pedagogických pracovníků na základních školách speciálních v Jihomoravském kraji. Výzkum se zabývá analýzou subjektivní úrovně osobní spokojenosti pedagogických pracovníků posuzované nejen v souvislosti s místem výkonu povolání, ale také délkou pedagogické praxe a pracovní pozicí. Stupeň osobního uspokojení je dále srovnáván s objektivními výsledky, kterých pracovníci dosahovali v dotazníku Maslach Burnout Inventory.
Anotace anglicky
One of the most important factors for high quality performance of any occupation is personal involvement and interest in the activity. The chapter is focused on issues of professional satisfaction among teachers in special schools in South Moravia. Research analyses subjective level of personal job satisfaction in connection with place of occupation, length of teaching experience and working position. Level of personal satisfaction is also compared with results of Maslach Burnout Inventory.
Návaznosti
MUNI/B/0889/2011, interní kód MUNázev: Celoživotní inkluzivní vzdělávání – možnosti a perspektivy (Akronym: CEIV)
Investor: Masarykova univerzita, Celoživotní inkluzivní vzdělávání – možnosti a perspektivy, DO R. 2020_Kategorie B - Specifický výzkum - Studentské vědecké konference
VytisknoutZobrazeno: 16. 8. 2022 07:00