ADAMUS, Petr. Žáci s poruchou autistického spektra v předškolním a základním vzdělávání v zařízeních Moravskoslezského kraje. In PANČOCHA, K. Celoživotní inkluzivní vzdělávání – možnosti a perspektivy. první. Brno: Masarykova univerzita, 2012. s. 59-68. ISBN 978-80-210-6101-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Žáci s poruchou autistického spektra v předškolním a základním vzdělávání v zařízeních Moravskoslezského kraje
Název anglicky Pupils with Autism Spectrum Disorders in Preschool and Primary Education in Educational Institutions of Moravian-Silesian Region
Autoři ADAMUS, Petr (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání první. Brno, PANČOCHA, K. Celoživotní inkluzivní vzdělávání – možnosti a perspektivy. od s. 59-68, 10 s. 2012.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/12:00063671
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-6101-9
Klíčová slova česky poruchy autistického spektra; žák; metoda strukturovaného učení; výchovně vzdělávací proces; integrativní/inkluzivní vzdělávání dětí/žáků s PAS
Klíčová slova anglicky Autism Spectrum Disorders; pupil; structured learning method; educational process; integrative/inclusive education of children with the autistm spectrum disorder
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 11. 4. 2013 18:13.
Anotace
Kapitola se zabývá problematikou výchovy a vzdělávání dětí/žáků s poruchou autistického spektra. Jejím cílem je analyzovat speciálně pedagogickou intervenci u dětí s PAS v mateřské škole, základní škole a základní škole speciální se zaměřením na metodu strukturovaného učení jako základu pro výchovně vzdělávací proces základního vzdělávání ve vzdělávacích zařízeních v Moravskoslezském kraji.
Anotace anglicky
The chapter deals with the topic of education of children with autism spectrum disorder. Its aim is to analyze special pedagogical intervention applied to children with autism spectrum disorder in kindergartens, elementary schools and in elementary schools with emphasis on structured learning method, as the ground of the educational process in elementary educational institutions of Moravian-Silesian region.
Návaznosti
MUNI/B/0889/2011, interní kód MUNázev: Celoživotní inkluzivní vzdělávání – možnosti a perspektivy (Akronym: CEIV)
Investor: Masarykova univerzita, Celoživotní inkluzivní vzdělávání – možnosti a perspektivy, DO R. 2020_Kategorie B - Specifický výzkum - Studentské vědecké konference
VytisknoutZobrazeno: 13. 8. 2022 23:54