Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1086414, author = {Jiskrová, Kateřina}, address = {Brno}, booktitle = {PANČOCHA, K.. Celoživotní inkluzivní vzdělávání – možnosti a perspektivy.}, edition = {první}, keywords = {Down syndrome; mental retardation; deficits; cognitive function; perception; memory; attention; motor skills; thinking; language; communication; physical development; alternative method; non-profit organization; school; family}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6101-9}, pages = {119-130}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Využití alternativních metod pro podporu rozvoje rozumových a kognitivních schopností dětí s Downovým syndromem v České republice}, year = {2012} }
TY - CHAP ID - 1086414 AU - Jiskrová, Kateřina PY - 2012 TI - Využití alternativních metod pro podporu rozvoje rozumových a kognitivních schopností dětí s Downovým syndromem v České republice VL - neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021061019 KW - Down syndrome KW - mental retardation KW - deficits KW - cognitive function KW - perception KW - memory KW - attention KW - motor skills KW - thinking KW - language KW - communication KW - physical development KW - alternative method KW - non-profit organization KW - school KW - family N2 - Kapitola je zaměřena na analýzu zkušeností rodin dětí s Downovým syndromem s využitím alternativních metod podporujících rozvoj kognitivních funkcí. Výzkumný projekt graficky a slovně analyzuje realitu využití vybraných čtyř alternativních metod. Data využitá ve výzkumu byla získána na základě dotazníkového šetření v České republice. ER -
JISKROVÁ, Kateřina. Využití alternativních metod pro podporu rozvoje rozumových a kognitivních schopností dětí s Downovým syndromem v České republice. In \textit{PANČOCHA, K.. Celoživotní inkluzivní vzdělávání – možnosti a perspektivy.}. první. Brno: Masarykova univerzita, 2012. s.~119-130. ISBN~978-80-210-6101-9.
|