VRUBEL, Martin a Karel PANČOCHA. Školní a sociální inkluze u osob se zrakovým postižením. In PANČOCHA, K. Celoživotní inkluzivní vzdělávání – možnosti a perspektivy. první. Brno: Masarykova univerzita. s. 131-140. ISBN 978-80-210-6101-9. 2012.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Školní a sociální inkluze u osob se zrakovým postižením
Název anglicky School and Social Inclusion of Individuals with Visual Impairments
Autoři VRUBEL, Martin (203 Česká republika, garant, domácí) a Karel PANČOCHA (203 Česká republika, domácí).
Vydání první. Brno, PANČOCHA, K. Celoživotní inkluzivní vzdělávání – možnosti a perspektivy. od s. 131-140, 10 s. 2012.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/12:00063678
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-6101-9
Klíčová slova česky hodnoty; svoboda; školní a sociální inkluze; bariéry; výzkum; dotazník
Klíčová slova anglicky values; freedom; school and social inclusion; barriers; research; questionnaire
Změnil Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 18. 3. 2013 09:42.
Anotace
Kapitola pojednává o kvantitativním výzkumu bariér školní inkluze žáků se zrakovým postižením. Výzkum probíhal v součinnosti s řediteli základních škol v Pardubickém kraji. Kapitola mapuje fáze celého výzkumu a představuje dílčí výstupy.
Anotace anglicky
This chapter presents a study of barriers in school inclusion of pupils with visual impairment. The research has been carried out in cooperation with principals of primary schools in the Eastern Bohemia Region. The chapter maps the main phases of the research and presents selected results.
Návaznosti
MUNI/B/0889/2011, interní kód MUNázev: Celoživotní inkluzivní vzdělávání – možnosti a perspektivy (Akronym: CEIV)
Investor: Masarykova univerzita, Celoživotní inkluzivní vzdělávání – možnosti a perspektivy, DO R. 2020_Kategorie B - Specifický výzkum - Studentské vědecké konference
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 04:57