Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1086419, author = {Širmerová, Zuzana}, address = {Brno}, booktitle = {PANČOCHA, K. Celoživotní inkluzivní vzdělávání – možnosti a perspektivy.}, edition = {první}, keywords = {specific learning difficulties; communication disorder; morphological and syntactic language level; quantitative research; pupils with specific learning difficulties; basic school; special classes; integration}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6101-9}, pages = {151-159}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Morfologicko-syntaktická rovina u žáků se specifickými poruchami učení}, year = {2012} }
TY - CHAP ID - 1086419 AU - Širmerová, Zuzana PY - 2012 TI - Morfologicko-syntaktická rovina u žáků se specifickými poruchami učení VL - neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021061019 KW - specific learning difficulties KW - communication disorder KW - morphological and syntactic language level KW - quantitative research KW - pupils with specific learning difficulties KW - basic school KW - special classes KW - integration N2 - Předkládaná kapitola představuje dílčí výsledky pilotního výzkumného šetření zabývajícího se problematikou narušené komunikační schopnosti u žáků se specifickými poruchami učení. Do popředí se dostávají jednotlivé jazykové roviny řečového projevu žáků se specifickými poruchami učení, v tomto případě zaměřené zejména na rovinu morfologicko-syntaktickou. Prezentovány jsou dílčí výsledky komplexnějšího výzkumného šetření, které se zaměřuje na úroveň morfologicko-syntaktické jazykové roviny. ER -
ŠIRMEROVÁ, Zuzana. Morfologicko-syntaktická rovina u žáků se specifickými poruchami učení (Morphosyntactic Language Level in Students with Specific Learning Difficulties). In \textit{PANČOCHA, K. Celoživotní inkluzivní vzdělávání – možnosti a perspektivy.}. první. Brno: Masarykova univerzita, 2012. p.~151-159. ISBN~978-80-210-6101-9.
|