ONDRÁŠKOVÁ, Karla. Propadli ze slohů. Propadl (se) sloh? In Stylistika v kontextu historie a současnosti. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita. s. 237-240. ISBN 978-80-210-6114-9. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Propadli ze slohů. Propadl (se) sloh?
Název česky Propadli ze slohů. Propadl (se) sloh?
Název anglicky They failed stylistic exam. Has the stylistic exam failed them?
Autoři ONDRÁŠKOVÁ, Karla (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Stylistika v kontextu historie a současnosti, od s. 237-240, 4 s. 2013.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00067756
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-6114-9
Klíčová slova česky maturita z českého jazyka; slohová práce; příprava; téma; oprava; hodnocení
Klíčová slova anglicky graduation from the Czech language; essay; training; topic; repair; rating
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Ivana Kolářová, CSc., učo 44114. Změněno: 7. 3. 2014 18:19.
Anotace
Kapitola je postavena na analytickém výzkumu slohových prací, zvláště pak prací maturitních, a to jejich nejčastějších nedostatků. Zdůrazňuje jejich význam pro rozvoj komunikativních dovedností v roli mluvčího i adresáta, textů mluvených i psaných přípravou a hodnocením, zvláště pak hodnocením a perspektivami prací maturitních.
Anotace anglicky
This chapter is focused to the analysis of the essays of pupils and it deals with problems of them, especially with problems of school leawing exam essays. It emphasizes their importace for development of communication skills from point of view of speaker, adressee, writen and spoken texts, preparationand evaluation and especially with evaluation and perspectives of school leaving exam essays.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 14:50