GRENAROVÁ, Renée. Interaktivnyje metody obučenija učenikov ne tolko so specifičeskimi trudnostami russkojazyčnomu obščeniju. Człowiek. Świadomość. Komunikacja, Internet. Varšava: Uniwersytet Warszawski, 2012, roč. 2012, 5.2012, s. 423-428. ISSN 0239-3506.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Interaktivnyje metody obučenija učenikov ne tolko so specifičeskimi trudnostami russkojazyčnomu obščeniju
Název česky Interaktivní metody ve výuce žáků nejen se specifickými poruchami v ruskojazyčné komunikaci
Název anglicky Interactive Methods of Teaching Pupils not only with Specific Difficulties Russian Language Communication
Autoři GRENAROVÁ, Renée (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Człowiek. Świadomość. Komunikacja, Internet, Varšava, Uniwersytet Warszawski, 2012, 0239-3506.
Další údaje
Originální jazyk ruština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Polsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/12:00063711
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky interaktivní metody; výuka; žáci; specifické poruchy; ruský jazyk; komunikace
Klíčová slova anglicky interactive methods; teaching; pupils; specific difficulties; Russian language; communication
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D., učo 2079. Změněno: 11. 2. 2013 21:34.
Anotace
Statja predstavlajet resultaty issledovanij upotreblenija interaktivnych metodov obučenija učenikov ne tolko so specifičeskimi trudnostami russkojazyčnomu obščeniju. Snačala rassmatrivajutsa teoretičeskije voprosy, zatem metodologičeskije šagi, kak polzovatsa interativnymi metodami v kommunikaciji i obučeniji russkomu jazyku.
Anotace česky
Článek prezentuje výsledky výzkumu využití interaktivních metod ve výuce žáků nejen se specifickými poruchami v ruskojazyčné komunikaci. Nejprve je traktována teoretická problematika tématu, poté metodické kroky, jak s interaktivními metodami pracovat ve výuce komunikace v ruském jazyce.
Anotace anglicky
The article present results of use of research of interactive methods of teaching pupils not only with specific difficulties Russian language communication. Several approaches are discussed, namely the survey of theoretical principles underlying the topic, methodological steps that are to be taken when working with the interaktive methods in teaching of Russian language communication.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 23. 5. 2022 03:32