DOHNALOVÁ, Šárka. Angličtina všemi smysly (English through all senses). In It´s English Time - Konference pro vedoucí pracovníky a učitele angličtiny mateřských škol. 2012. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Basic information | |
---|---|
Original name | Angličtina všemi smysly |
Name in Czech | Angličtina všemi smysly |
Name (in English) | English through all senses |
Authors | DOHNALOVÁ, Šárka. |
Edition | It´s English Time - Konference pro vedoucí pracovníky a učitele angličtiny mateřských škol, 2012. |
Other information | |
---|---|
Type of outcome | Requested lectures |
Confidentiality degree | is not subject to a state or trade secret |
Keywords (in Czech) | smysly, zapojit, kombinace, pohyb, výtvarná výchova, hudební výchova, jazyková výuka, komunikace |
Keywords in English | senses, involve, combination, movement, arts, music, language learning, communication |
Changed by | Changed by: Mgr. Bc. Šárka Dohnalová, učo 33450. Changed: 13/2/2013 15:21. |
Abstract |
---|
Děti objevují svět kolem sebe všemi smysly, proto je přirozené, že se při zapojení všech smyslů také nejlépe učí. Kombinace pohybových, výtvarnýcha hudebních aktivit by tedy měla být základem správné jazykové výuky u předškoláků, protože právě tak se nejlépe rozvine komunikace a interakce v cizím jazyce v mateřské škole. V ramci přednášky se na praktických příkladech seznámíme s různými typy aktivit a zamyslíme se nad jejich začleněním do hodin. |
Abstract (in Czech) |
---|
Děti objevují svět kolem sebe všemi smysly, proto je přirozené, že se při zapojení všech smyslů také nejlépe učí. Kombinace pohybových, výtvarnýcha hudebních aktivit by tedy měla být základem správné jazykové výuky u předškoláků, protože právě tak se nejlépe rozvine komunikace a interakce v cizím jazyce v mateřské škole. V ramci přednášky se na praktických příkladech seznámíme s různými typy aktivit a zamyslíme se nad jejich začleněním do hodin. |
Abstract (in English) |
---|
Children discover world around them through all their senses, therefore it is only natural that when involving all their senses they learn best. Combining movement, arts and music activities should be an integral part of proper language learning in pre-school children as thus communication and interaction in kindergarten works the best. The lecture will incorporate practical examples to introduce various types of activities as well as their use in lessons. |
PrintDisplayed: 1/5/2024 18:37