Doučování romských dětí z pohledu studentů Masarykovy univerzity
ŠTĚPAŘOVÁ, Ema. Doučování romských dětí z pohledu studentů Masarykovy univerzity. Prevence. Praha: Život bez závislostí, Coolish Press, 2012, roč. 9, č. 6, s. 15 - 18. ISSN 1214-8717. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Doučování romských dětí z pohledu studentů Masarykovy univerzity |
Název anglicky | Tutoring Roma children from the perspective of students of Masaryk University |
Autoři | ŠTĚPAŘOVÁ, Ema. |
Vydání | Prevence, Praha, Život bez závislostí, Coolish Press, 2012, 1214-8717. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Článek v odborném periodiku |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | vzdělávání; doučování; romský žák; romská rodina |
Klíčová slova anglicky | education; tutoring; student Roma; Romani family |
Změnil | Změnila: Mgr. Ema Štěpařová, Ph.D., učo 14754. Změněno: 24. 2. 2013 19:14. |
Anotace |
---|
Text popisuje doučování romských dětí a je zajímavou ukázkou z praxe, která může nabídnout další alternativu k otázce vzdělávání romských dětí. Projekt Domácí učitel je inspirující a přínosný pro obě strany dyadického setkání dvou lidí. V článku jsou zaznamenány i výpovědi informantů - doučovatelů, vzniklé v rámci několika výzumných šetření zaměřených na evaluaci projektu. |
Anotace anglicky |
---|
The text describes the tutoring of Roma children and is an interesting example of a practice that can offer another alternative to the question of the education of Roma children. Project Home is an inspiring teacher and beneficial for both parties dyadic encounter between two people. The article noted the testimony of informants - doučovatelů, resulting in several výzumných investigation focused on the evaluation of the project. |
Návaznosti | |
---|---|
CZ.1.07/1.2.00/08.0118, interní kód MU | Název: Zvyšování studijních a profesních perspektiv dětí a mládeže ze sociálně znevýhodněného prostředí (Akronym: Integrace znevýhodněných skupin) |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Zvyšování studijních a profesních perspektiv dětí a mládeže ze sociálně znevýhodněného prostředí, 1.2. Rovné příležitosti dětí a žáků, včetně dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami |
VytisknoutZobrazeno: 27. 9. 2024 16:36