VÍTKOVÁ, Marie. Speciálněpedagogická podpora dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku. Online. In Bartoňová, M., Bytešníková, I. et al. Předškolní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Preschool Education of Children with Special Educational Needs. první. Brno: Masarykova univerzita, 2012. s. 21-30. ISBN 978-80-210-6044-9. [citováno 2024-04-24]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Speciálněpedagogická podpora dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Název česky Speciálněpedagogická podpora dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Název anglicky Special Educational Support for Children with Special Educational Needs in Preschool Age
Autoři VÍTKOVÁ, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání první. Brno, Předškolní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Preschool Education of Children with Special Educational Needs, od s. 21-30, 10 s. 2012.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/12:00063782
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-6044-9
Klíčová slova česky inkluzivní vzdělávání; děti se speciálními vzdělávacími potřebami; předškolní věk; speciálněpedagogická podpora
Klíčová slova anglicky inclusive education; individuals with special educational needs; preschool age; special educational support
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc., učo 1615. Změněno: 24. 2. 2013 10:02.
Anotace
V kapitole jsou prezentovány cíle v současném školství se zřetelem k edukaci dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku. Je uveden legislativní rámec inkluzivního vzdělávání a analyzována speciálněpedagogická podpora dětí se zřetelem ke druhu a stupni postižení s četnými odkazy na provedená výzkumná šetření.
Anotace anglicky
The chapter presents aims of the current educational system with focus on education of children with special educational needs in preschool age. The chapter introduces the legal framework of inclusive education and analyses special educational support for children with focus on type and degree of disability. Furthermore it provides references to numerous researches.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 13:38