VÍTKOVÁ, Marie. Mateřská škola pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami. In Bartoňová, M., Bytešníková, I. et al. Předškolní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Preschool Education of Children with Special Educational Needs. první. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 31-41. ISBN 978-80-210-6044-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Mateřská škola pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Název česky Mateřská škola pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Název anglicky Preschool Education for Children with Special Educational Needs
Autoři VÍTKOVÁ, Marie (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání první. Brno, Předškolní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Preschool Education of Children with Special Educational Needs, od s. 31-41, 11 s. 2012.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/12:00063783
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-6044-9
Klíčová slova česky předškolní vzdělávání; mateřská škola; dítě se speciálními vzdělávacími potřebami; Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání
Klíčová slova anglicky preschool education; child with special educational needs; Framework Educational Programme for Preschool Education
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc., učo 1615. Změněno: 24. 2. 2013 10:01.
Anotace
V kapitole je charakterizováno pojetí inkluzivního vzdělávání se zaměřením na děti předškolního věku. Podrobně je charakterizována mateřská škola pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami, uvedeny jsou možnosti spolupráce s pedagogicko-psychologickými poradenskými službami. Analyzován je Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání se zřetelem na děti se SVP.
Anotace anglicky
The chapter offers a definition of inclusive education with focus on preschool children. It provides in-depth characteristics of preschool education for children with special educational needs. Furthermore, it outlines possible ways of cooperation with counselling centres. Finally, it analyses the Framework Educational Programme for Preschool Education with focus on children with SEN.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 17:38