BYTEŠNÍKOVÁ, Ilona. Specifika přístupu k dětem s narušenou komunikační schopností (Approaches to Children with Impaired Communication Abilities). In Bartoňová, M.; Bytešníková, I. et al. Bartoňová, M., Bytešníková, I. et al. Předškolní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Preschool Education of Children with Special Educational Needs. první. Brno: Masarykova univerzita, 2012, p. 111-130. ISBN 978-80-210-6044-9. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1086894, author = {Bytešníková, Ilona}, address = {Brno}, booktitle = {Bartoňová, M., Bytešníková, I. et al. Předškolní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Preschool Education of Children with Special Educational Needs}, edition = {první}, editor = {Bartoňová, M.; Bytešníková, I. et al}, keywords = {speech; speech development; communication; communication competencies; impaired communication abilities; child with impaired communication abilities; speech therapy}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6044-9}, pages = {111-130}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Specifika přístupu k dětem s narušenou komunikační schopností}, year = {2012} }
TY - CHAP ID - 1086894 AU - Bytešníková, Ilona PY - 2012 TI - Specifika přístupu k dětem s narušenou komunikační schopností VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021060449 KW - speech KW - speech development KW - communication KW - communication competencies KW - impaired communication abilities KW - child with impaired communication abilities KW - speech therapy N2 - Kapitola pojednává o problematice deficitů v oblasti komunikační schopnosti u dětí předškolního věku. Jsou zde vymezeny nejčastější druhy narušené komunikační schopnosti, které se vyskytují u dětí v předškolním věku a doporučené přístupy k dětem s jednotlivými typy narušené komunikační schopnosti ze stran pedagogů v mateřských školách, speciálních pedagogů a rodičů. Pro ucelenost dané problematiky jsou u některých druhů narušené komunikační schopnosti prezentovány konkrétní příklady z praxe. V závěru je uvedena analýza komunikačních schopností dětí u zápisu do první třídy základní školy. ER -
BYTEŠNÍKOVÁ, Ilona. Specifika přístupu k dětem s narušenou komunikační schopností (Approaches to Children with Impaired Communication Abilities). In Bartoňová, M.; Bytešníková, I. et al. \textit{Bartoňová, M., Bytešníková, I. et al. Předškolní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Preschool Education of Children with Special Educational Needs}. první. Brno: Masarykova univerzita, 2012, p.~111-130. ISBN~978-80-210-6044-9.
|