BARTOŇOVÁ, Miroslava. Specifika přístupu k dětem s mentálním postižením. In Bartoňová, M., Bytešníková, I. et al. Předškolní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Preschool Education of Children with Special Educational Needs. první. Brno: Masarykova univerzita, 2012. s. 213-228. ISBN 978-80-210-6044-9. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1086904, author = {Bartoňová, Miroslava}, address = {Brno}, booktitle = {Bartoňová, M., Bytešníková, I. et al. Předškolní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Preschool Education of Children with Special Educational Needs}, edition = {první}, keywords = {child with mental disability Down syndrom preschool education special kindergarten mental retardation cognitive processes communication metacognititon motor skills diagnosis reeducation}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6044-9}, pages = {213-228}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Specifika přístupu k dětem s mentálním postižením}, year = {2012} }
TY - CHAP ID - 1086904 AU - Bartoňová, Miroslava PY - 2012 TI - Specifika přístupu k dětem s mentálním postižením VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021060449 KW - child with mental disability Down syndrom preschool education special kindergarten mental retardation cognitive processes communication metacognititon motor skills diagnosis reeducation N2 - Mentální postižení je zřetelné postižení v učení v důsledku postižení mozku a týká se těch oblastí vývoje, na kterých jsou ve velké míře závislé učební procesy. Prvním článkem vzdělávacího systému je institucionální předškolní vzdělávání. Toto vzdělávání současně podporuje působení rodiny a navazuje na ně. Kapitola se zaměřuje na vymezení specifik v edukaci dětí s mentálním postižením v rámci předškolního vzdělávání. Vymezuje úkoly a kompetence učitele v mateřské škole speciální a přípravném stupni základní školy speciální. ER -
BARTOŇOVÁ, Miroslava. Specifika přístupu k dětem s mentálním postižením. In \textit{Bartoňová, M., Bytešníková, I. et al. Předškolní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Preschool Education of Children with Special Educational Needs}. první. Brno: Masarykova univerzita, 2012. s.~213-228. ISBN~978-80-210-6044-9.
|