JANÍK, Tomáš, Karolína PEŠKOVÁ, Tomáš JANKO and Milan KUBIATKO. Approaches and instruments for analysing instructional quality. In Emotions in school and instruction, Friedrich-Schiller Universität Jena. 2012.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Approaches and instruments for analysing instructional quality
Name in Czech Přístupy a nástroje k analyzování kvality výuky
Authors JANÍK, Tomáš, Karolína PEŠKOVÁ, Tomáš JANKO and Milan KUBIATKO.
Edition Emotions in school and instruction, Friedrich-Schiller Universität Jena, 2012.
Other information
Original language English
Type of outcome Presentations at conferences
Field of Study 50300 5.3 Education
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Education
Keywords (in Czech) analyzování kvality výuky; nástroje; přístupy
Keywords in English analysing instructional quality; instruments; approaches
Tags International impact
Changed by Changed by: Mgr. Karolína Dundálková, Ph.D., učo 105646. Changed: 5/3/2013 14:48.
Abstract
The paper deals with approaches and instruments for analysing instructional quality in foreign research, which serves as theoretical and methodological background of the student project SKOLA 2012. Emphasis is put on the description of methodology of the research.
Abstract (in Czech)
Prezentace představuje zahraniční výzkumy (různé přístupy a nástroje) zaměřené na kvalitu výuky a poskytuje tak teoretická a metodologická východiska k studentskému projektu SKOLA 2012. Důraz je kladen na popis metodologie těchto výzkumů.
Links
MUNI/A/0883/2011, interní kód MUName: Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky (Acronym: SKOLA 2012)
Investor: Masaryk University, Category A
PrintDisplayed: 1/10/2024 05:22