BARTOŇOVÁ, Miroslava. Specifika přístupu k dětem se sociálním znevýhodněním. In Bartoňová, M., Bytešníková, I. et al. Předškolní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Preschool Education of Children with Special Educational Needs. první. Brno: Masarykova univerzita, 2012. s. 229-245. ISBN 978-80-210-6044-9. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1086908, author = {Bartoňová, Miroslava}, address = {Brno}, booktitle = {Bartoňová, M., Bytešníková, I. et al. Předškolní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Preschool Education of Children with Special Educational Needs}, edition = {první}, keywords = {preschool education kindergarten a graduate of preparatory classes inclusive education a children with social disadvantage primary school knowledge competences basic education}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6044-9}, pages = {229-245}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Specifika přístupu k dětem se sociálním znevýhodněním}, year = {2012} }
TY - CHAP ID - 1086908 AU - Bartoňová, Miroslava PY - 2012 TI - Specifika přístupu k dětem se sociálním znevýhodněním VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021060449 KW - preschool education kindergarten a graduate of preparatory classes inclusive education a children with social disadvantage primary school knowledge competences basic education N2 - Kapitola prezentuje osobnost dítěte se sociálním znevýhodněním v procesu předškolního vzdělávání. Důraz je kladen na specifika a strategie přístupů. V závěru prezentujeme výsledky výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení výzkumného záměru „Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání“. Cílem výzkumného projektu byla analýza úspěšnosti absolventů přípravných tříd v systému základního vzdělávání ve městě Brně s akcentem na osvojení vědomostí a dovednosti žáků ER -
BARTOŇOVÁ, Miroslava. Specifika přístupu k dětem se sociálním znevýhodněním. In \textit{Bartoňová, M., Bytešníková, I. et al. Předškolní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Preschool Education of Children with Special Educational Needs}. první. Brno: Masarykova univerzita, 2012. s.~229-245. ISBN~978-80-210-6044-9.
|