VÁŇOVÁ, Tamara and Jitka KAZELLEOVÁ. Using Moodle in the CLIL INTO SCHOOLS Project. In International Conference ICT for Language Learning 5th Conference Edition Florence Italy 15-16 November 2012. 2012. ISBN 978-88-6292-309-5.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Using Moodle in the CLIL INTO SCHOOLS Project.
Name in Czech Využívání Moodle v projektu CLIL do škol.
Authors VÁŇOVÁ, Tamara and Jitka KAZELLEOVÁ.
Edition International Conference ICT for Language Learning 5th Conference Edition Florence Italy 15-16 November 2012, 2012.
Other information
Original language English
Type of outcome Presentations at conferences
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Italy
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
WWW URL
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-88-6292-309-5
Keywords (in Czech) Zkušenosti s využíváním virtuálního výukového prostředí Moodle(;) projekt CLIL(;) výsledky
Keywords in English Experience with using the Virtual Learning Environment (VLE) Moodle(;) project CLIL(;) outcomes
Changed by Changed by: PhDr. Jitka Kazelleová, učo 1890. Changed: 14/2/2013 14:21.
Abstract
The aim of the conference workshop was to describe our experience with using the Virtual Learning Environment (VLE) Moodle for the workflow of a project funded by the European Commission entitled Clil into Schools and using another Moodle installation for the dissemination of its outcomes displayed in a digital library.
Abstract (in Czech)
Cílem workshopu na konferenci byl popis zkušeností s využíváním virtuálního výukového prostředí LMS MOODle pro práci na EU projektu CLIL do škol a popis využívání další instalace Moodle pro diseminaci výsledků projektu umístěných v digitální knihovně
Links
CZ.1.07/1.1.00/08.0005, interní kód MUName: Tvorba metodických materiálů a postupů pro zavádění výuky angličtiny formou CLIL do vyučovacích předmětů 2. stupně ZŠ a nižšího stupně víceletých gymnázií (Acronym: CLIL do škol)
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, 2.2 Higher education
PrintDisplayed: 7/5/2024 07:58