OAKLANDOVÁ, Gabriela. Proenvironmentální přesvědčení učitele jako základ biofilní orientace vzdělávání. Online. In Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012. s. 162-173. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 31. ISBN 978-80-210-6132-3. [citováno 2024-04-23]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Proenvironmentální přesvědčení učitele jako základ biofilní orientace vzdělávání
Název česky Proenvironmentální přesvědčení učitele jako základ biofilní orientace vzdělávání
Název anglicky Proenvironmental Teacher Beliefs as a Basis for Bio-friendly Oriented Education
Autoři OAKLANDOVÁ, Gabriela (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání 1. vyd. Brno, Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky, od s. 162-173, 12 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 31, 2012.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/12:00063811
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-6132-3
Klíčová slova česky přesvědčení učitele významné životní zkušenosti biofilně orientované vzdělávání
Klíčová slova anglicky beliefs SLE biofriendly oriented education
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Gabriela Oaklandová, učo 11764. Změněno: 14. 2. 2013 16:14.
Anotace
Autorka shrnuje filosoficko-etická environmentální východiska svého výzkumu. Podává přehled dosavadních výzkumů a dále se zabývá metodologií výzkumu.
Anotace anglicky
The author outlines the philosphical and ethical environmental basis for her reasearch. She gives an overview of research in the area and deals with the research methodology.
Návaznosti
MUNI/A/0883/2011, interní kód MUNázev: Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky (Akronym: SKOLA 2012)
Investor: Masarykova univerzita, Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 23. 4. 2024 15:08