System edukacji uczniów zdolnych w Republice Czeskiej
ŠŤÁVA, Jan. System edukacji uczniów zdolnych w Republice Czeskiej. In XXV. Fórum polských pedagogů - Univerzita Wroclaw - 18.-19.11.2012. 2012. 2012. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | System edukacji uczniów zdolnych w Republice Czeskiej |
Název česky | Systém edukace nadaných žáků v České republice |
Autoři | ŠŤÁVA, Jan. |
Vydání | XXV. Fórum polských pedagogů - Univerzita Wroclaw - 18.-19.11.2012. 2012. 2012. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | polština |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Polsko |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | nadaný žák, legislativní základy práce s nadanými žáky, přístupy učitelů k nadaným žákům, mravní dimenze povolání, etický kodex, učitelská způsobilost, etika v práci učitele, učitel a žáci se specifickými potřebami vzdělávání |
Klíčová slova anglicky | gifted pupil, legislative basics with talented pupils, attitudes of teachers for gifted students, the moral dimension of professional code of ethics, teaching ability, work ethics teacher, the teacher and pupils with special educational needs |
Změnil | Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 8. 4. 2013 15:36. |
Anotace |
---|
Artykuł podejmuje problematykę podejścia nauczycieli do kształcenia uczniów zdolnych, poruszając jednocześnie kwestię etycznego wymiaru pracy nauczyciela, wskazując na niektóre etyczne aspekty tego zawodu. W tym kontekście zwraca również szczególną uwagę na specjalne potrzeby edukacyjne uczniów. |
Anotace česky |
---|
Příspěvek se zabývá problematikou přístupů učitelů ke vzdělávání nadaných žáků a současně se též dotýká v této souvislosti mravní dimenze učitelské profese, poukazujíc na některé etické aspekty práce učitele. Uvádí též některé etické aspekty práce učitele se žáky se specifickými vzdělávacími potřebami. |
Anotace anglicky |
---|
The paper deals with approaches to training teachers of gifted students, while also touching in this context, the moral dimension of the teaching profession, pointing out some of the ethical aspects of the work of teachers. They shall also mention some of the ethical aspects of teachers work with pupils with special educational needs. |
Návaznosti | |
---|---|
MSM0021622443, záměr | Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
VytisknoutZobrazeno: 27. 3. 2023 19:59