Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1087174, author = {Zlatníček, Pavel and Pešková, Karolína}, article_number = {3}, keywords = {instructional quality; quality of foreign language instruction; instrument for assessment of teaching quality; components and characteristics of instructional quality}, language = {cze}, issn = {1802-4637}, journal = {Orbis scholae}, title = {Vývoj nástroje pro posuzování vybraných komponent a charakteristik kvality výuky: aplikace v oblasti cizího jazyka}, volume = {6}, year = {2012} }
TY - JOUR ID - 1087174 AU - Zlatníček, Pavel - Pešková, Karolína PY - 2012 TI - Vývoj nástroje pro posuzování vybraných komponent a charakteristik kvality výuky: aplikace v oblasti cizího jazyka JF - Orbis scholae VL - 6 IS - 3 SP - 56-76 EP - 56-76 SN - 18024637 KW - instructional quality KW - quality of foreign language instruction KW - instrument for assessment of teaching quality KW - components and characteristics of instructional quality N2 - Studie se zabývá možnostmi zkoumání vybraných komponent a charakteristik kvality výuky: (a) motivování; (b) podpůrné učební klima; (c) práce s časem; (d) orientace na cíle výuky; (e) učitelův projev. V návaznosti na to popisuje vývoj nástroje pro posuzování kvality výuky v oblasti cizího jazyka. Studie je rozvržena do dvou částí. První část má přehledový charakter – je zde představena konceptualizace pojmu kvalita a oborově obecné a oborově specifické komponenty a charakteristiky kvalitní výuky. V druhé části studie je prezentována (a) finální verze posuzovacího nástroje kvality výuky cizího jazyka; (b) metodologická a jazyková úskalí, na která výzkumníci během vývoje prezentovaného nástroje narazili; (c) výsledky pilotáže posuzovacího nástroje. ER -
ZLATNÍČEK, Pavel and Karolína PEŠKOVÁ. Vývoj nástroje pro posuzování vybraných komponent a charakteristik kvality výuky: aplikace v oblasti cizího jazyka (The development of an instrument for assessment of components and characteristics of instructional quality: application in the area of foreign language instruction). \textit{Orbis scholae}. 2012, vol.~6, No~3, p.~56-76. ISSN~1802-4637.
|