Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1087858, author = {Grenarová, Renée}, address = {Nitra}, booktitle = {Cudzie jazyky a kultúry v škole 9}, edition = {1. vyd.}, editor = {Silvia Pokrivčáková (ed.)}, keywords = {assessment; teacher; pupil; parents; educational process; foreign language teaching; Russian language; pupil with specific learning disabilities; language portfolio; feed-back; educational research}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Nitra}, isbn = {978-80-558-0184-1}, pages = {34-43}, publisher = {PF UKF v Nitre}, title = {Jak hodnotíme žáky se specifickými poruchami učení v inkluzivní cizojazyčné výuce}, year = {2012} }
TY - JOUR ID - 1087858 AU - Grenarová, Renée PY - 2012 TI - Jak hodnotíme žáky se specifickými poruchami učení v inkluzivní cizojazyčné výuce PB - PF UKF v Nitre CY - Nitra SN - 9788055801841 KW - assessment KW - teacher KW - pupil KW - parents KW - educational process KW - foreign language teaching KW - Russian language KW - pupil with specific learning disabilities KW - language portfolio KW - feed-back KW - educational research N2 - Tento článek se zabývá problematikou hodnocení žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základních škol a v nižších ročnících víceletých gymnázií v Jihomoravském kraji. Shrnuje, jaký je význam hodnocení a jeho možnosti v současné inkluzivní škole. Článek přináší výsledky výzkumu, který autorka realizovala v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání MSM0021622443. Je zde prakticky proveden pedagogický výzkum a šetření, jakým způsobem je hodnocení prováděno v české škole s tradičním programem. ER -
GRENAROVÁ, Renée. Jak hodnotíme žáky se specifickými poruchami učení v inkluzivní cizojazyčné výuce. In Silvia Pokrivčáková (ed.). \textit{Cudzie jazyky a kultúry v škole 9}. 1. vyd. Nitra: PF UKF v Nitre. s.~34-43. ISBN~978-80-558-0184-1. 2012.
|