GRENAROVÁ, Renée. Jak hodnotíme žáky se specifickými poruchami učení v inkluzivní cizojazyčné výuce. In Silvia Pokrivčáková (ed.). Cudzie jazyky a kultúry v škole 9. 1. vyd. Nitra: PF UKF v Nitre. s. 34-43. ISBN 978-80-558-0184-1. 2012.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Jak hodnotíme žáky se specifickými poruchami učení v inkluzivní cizojazyčné výuce
Název česky Jak hodnotíme žáky se specifickými poruchami učení v inkluzivní cizojazyčné výuce
Název anglicky How do you Assess Pupils with Specific Learning Disabilities in Inclusive Foreign Language Teaching
Autoři GRENAROVÁ, Renée (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Nitra, Cudzie jazyky a kultúry v škole 9, od s. 34-43, 10 s. 2012.
Nakladatel PF UKF v Nitre
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
Kód RIV RIV/00216224:14410/12:00063890
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-558-0184-1
Klíčová slova česky hodnocení; učitel; žák; rodiče; vyučovací proces; cizojazyčná výuka; ruský jazyk; žák se specifickými poruchami učení; jazykové portfolio; zpětná vazba; pedagogický výzkum
Klíčová slova anglicky assessment; teacher; pupil; parents; educational process; foreign language teaching; Russian language; pupil with specific learning disabilities; language portfolio; feed-back; educational research
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D., učo 2079. Změněno: 28. 3. 2013 06:56.
Anotace
Tento článek se zabývá problematikou hodnocení žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základních škol a v nižších ročnících víceletých gymnázií v Jihomoravském kraji. Shrnuje, jaký je význam hodnocení a jeho možnosti v současné inkluzivní škole. Článek přináší výsledky výzkumu, který autorka realizovala v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání MSM0021622443. Je zde prakticky proveden pedagogický výzkum a šetření, jakým způsobem je hodnocení prováděno v české škole s tradičním programem.
Anotace anglicky
This paper engaged in the assessment of the pupils with specific learning disabilities at senior primary grades and in the lower grades of multiannual grammar schools in the region of South Moravia. It summarizes, how is the importance of the assessment and its possibilities at the contemporary inclusive school. The paper brings the analysis of the results of an experimental qualitative research study the autor realized within the research project Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Education Programme for Basic Education MSM0021622443. There is pedagogical research and a survey concerning the way of the assessment, realized at Czech school with a traditional programme.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 18:45