GRENAROVÁ, Renée. Sebehodnocení dětí mladšího školního věku se specifickými poruchami učení. In Jana Kratochvílová, Jiří Havel (eds.). Hodnocení a sebehodnocení žáků v primárním vzdělávání – aktuální otázky, perspektivy a výzvy. Výzkum – teorie – praxe – profesní příprava. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012. s. 121-128. ISBN 978-80-210-5876-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Sebehodnocení dětí mladšího školního věku se specifickými poruchami učení
Název česky Sebehodnocení dětí mladšího školního věku se specifickými poruchami učení
Název anglicky Self-esteem of Younger School-age Children with Specific Learning Disabilities in Foreign Language Teaching
Autoři GRENAROVÁ, Renée (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Hodnocení a sebehodnocení žáků v primárním vzdělávání – aktuální otázky, perspektivy a výzvy. Výzkum – teorie – praxe – profesní příprava, od s. 121-128, 8 s. 2012.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV RIV/00216224:14410/12:00063891
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5876-7
Klíčová slova česky výzkum; sebehodnocení; specifické poruchy učení; cizojazyčná výuka; mladší školní věk; žák; učitel; rodiče
Klíčová slova anglicky research; self-esteem; specific learning disabilities; foreign language teaching; younger school-age; pupil; teacher; parents
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D., učo 2079. Změněno: 18. 2. 2013 20:30.
Anotace
Studie se zabývá sebehodnocením žáků mladšího školního věku se specifickými poruchami učení. Cílem výzkumu bylo zjistit, zda žáci,u nichž byly diagnostikovány specifické poruchy učení a byli integrováni do běžného typu základních škol, mají ve srovnání se svými spolužáky a vrstevníky nižší sebehodnocení v cizojazyčné výuce a jak tuto problematiku vnímají jednotliví aktéři vyučovacího procesu – žáci, učitelé a rodiče. Výzkum byl realizován v letech 2011 a 2012 v rámci řešení výzkumného záměru MSM0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.
Anotace anglicky
The study deals with questions of self-esteem of the younger school-age pupils with specific learning disabilities. The goal of research was to find out whether the pupils, who have been diagnosed to have some type of the specific learning disabilities and who have been put into a common elementary school, have lower self-esteem in comparison to other classmates and children of their age in foreign language teaching and how the particular participants of the educational process, it means pupils, teachers and parents. The research was conducted in 2011 and 2012 as a part of the research project MSM0021622443 Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 13. 8. 2022 23:22