Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1088319, author = {Girglová, Veronika and Klenková, Jiřina}, address = {Prešov}, booktitle = {Študent na ceste k praxi : Zborník abstraktov z Prvej študentskej vedeckej konferencie v odbore špeciálna pedagogika a liečebná pedagogika.}, edition = {první}, editor = {HREBEŇÁROVÁ, L., ŠTVARTÁKOVÁ, J.}, keywords = {The pupil with impaired communication ability; integration; special educational needs; the inclusive environment; primary schools}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Prešov}, isbn = {978-80-555-0591-6}, pages = {25-35}, publisher = {Prešovská univerzita v Prešove}, title = {Problematika výchovně vzdělávacího procesu žáků s narušenou komunikační schopností v inkluzivním prostředí základní školy.}, year = {2012} }
TY - JOUR ID - 1088319 AU - Girglová, Veronika - Klenková, Jiřina PY - 2012 TI - Problematika výchovně vzdělávacího procesu žáků s narušenou komunikační schopností v inkluzivním prostředí základní školy. PB - Prešovská univerzita v Prešove CY - Prešov SN - 9788055505916 KW - The pupil with impaired communication ability KW - integration KW - special educational needs KW - the inclusive environment KW - primary schools N2 - Primární problematikou, na kterou se tento příspěvek zaměřuje, je výzkum z oblasti vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností v inkluzivním prostředí běžných základních škol. Obsah příspěvku reflektuje dvě fáze výzkumného šetření. V první fázi výzkumného šetření byla uskutečněna analýza míry integrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (žáky s narušenou komunikační schopností) v Jihomoravském kraji. V druhé fázi byla analyzována aktuální úroveň komunikace těchto žáků v kontextu s jejich komunikativní kompetencí, plynoucí z klíčových kompetencí, stanovených Rámcovým vzdělávacím programem pro základní vzdělávání. V souvislosti s touto problematikou je třeba brát zřetel rovněž na zkušenosti pedagogů, kteří intenzivně pracují s těmito žáky. Výše zmíněná problematika je zahrnuta v dílčích výsledcích výzkumného šetření, které jsou v příspěvku uvedeny. ER -
GIRGLOVÁ, Veronika and Jiřina KLENKOVÁ. Problematika výchovně vzdělávacího procesu žáků s narušenou komunikační schopností v inkluzivním prostředí základní školy. (The issue of educational process for children with impaired communication ability in inclusive surrounding of elementary school). In HREBEŇÁROVÁ, L., ŠTVARTÁKOVÁ, J. \textit{Študent na ceste k praxi : Zborník abstraktov z Prvej študentskej vedeckej konferencie v odbore špeciálna pedagogika a liečebná pedagogika.}. první. Prešov: Prešovská univerzita v Prešove, 2012. p.~25-35. ISBN~978-80-555-0591-6.
|