Interaktivnyje metody obučenija učenikov ne tolko so specifičeskimi trudnostami russkojazyčnomu ...
GRENAROVÁ, Renée. Interaktivnyje metody obučenija učenikov ne tolko so specifičeskimi trudnostami russkojazyčnomu obščeniju. In Mezinárodní konference Russkij jazyk v jazykovom i kulturnom prostranstve Jevropy i mira. 2012. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Interaktivnyje metody obučenija učenikov ne tolko so specifičeskimi trudnostami russkojazyčnomu obščeniju |
Název česky | Interactive Methods of Teaching Pupils not only with Specific Difficulties Russian Language Communication |
Název anglicky | Russkij jazyk v jazykovom i kulturnom prostranstve Jevropy i mira: čelovek, soznanije, kommunikacija, internet |
Autoři | GRENAROVÁ, Renée. |
Vydání | Mezinárodní konference Russkij jazyk v jazykovom i kulturnom prostranstve Jevropy i mira, 2012. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | ruština |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Polsko |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | interaktivní metody; výuka; žáci; specifické poruchy; ruský jazyk; komunikace |
Klíčová slova anglicky | interactive methods; teaching; pupils; specific difficulties; Russian language; communication |
Příznaky | Mezinárodní význam |
Změnil | Změnila: PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D., učo 2079. Změněno: 30. 1. 2014 11:31. |
Anotace |
---|
Lekcija rassmatrivala temu interaktivnyje metody obučenija učenikov ne tolko so specifičeskimi trudnostami russkojazyčnomu obščeniju. |
Anotace česky |
---|
Přednáška traktovala téma interaktivní metody výuky žáků nejen se specifickými poruchami v ruskojazyčné komunikaci. |
Anotace anglicky |
---|
The lecture was focused on the interactive methods of teaching pupils not only with specific difficulties Russian language communication. |
Návaznosti | |
---|---|
MSM0021622443, záměr | Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
VytisknoutZobrazeno: 25. 6. 2022 18:46