GRENAROVÁ, Renée. Interaktivnyje metody obučenija učenikov ne tolko so specifičeskimi trudnostami russkojazyčnomu obščeniju. In Mezinárodní konference Russkij jazyk v jazykovom i kulturnom prostranstve Jevropy i mira. 2012.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Interaktivnyje metody obučenija učenikov ne tolko so specifičeskimi trudnostami russkojazyčnomu obščeniju
Název česky Interactive Methods of Teaching Pupils not only with Specific Difficulties Russian Language Communication
Název anglicky Russkij jazyk v jazykovom i kulturnom prostranstve Jevropy i mira: čelovek, soznanije, kommunikacija, internet
Autoři GRENAROVÁ, Renée.
Vydání Mezinárodní konference Russkij jazyk v jazykovom i kulturnom prostranstve Jevropy i mira, 2012.
Další údaje
Originální jazyk ruština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Polsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky interaktivní metody; výuka; žáci; specifické poruchy; ruský jazyk; komunikace
Klíčová slova anglicky interactive methods; teaching; pupils; specific difficulties; Russian language; communication
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D., učo 2079. Změněno: 30. 1. 2014 11:31.
Anotace
Lekcija rassmatrivala temu interaktivnyje metody obučenija učenikov ne tolko so specifičeskimi trudnostami russkojazyčnomu obščeniju.
Anotace česky
Přednáška traktovala téma interaktivní metody výuky žáků nejen se specifickými poruchami v ruskojazyčné komunikaci.
Anotace anglicky
The lecture was focused on the interactive methods of teaching pupils not only with specific difficulties Russian language communication.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 25. 6. 2022 18:46