2012
Vzdělávání žáků–cizinců, konkrétní příklad žadatelů o mezinárodní ochranu
VODIČKOVÁ, Martina a Monika TANNENBERGEROVÁZákladní údaje
Originální název
Vzdělávání žáků–cizinců, konkrétní příklad žadatelů o mezinárodní ochranu
Název česky
Vzdělávání žáků–cizinců, konkrétní příklad žadatelů o mezinárodní ochranu
Název anglicky
The migrants education, the concrete example of asylum seekers
Autoři
VODIČKOVÁ, Martina (203 Česká republika, garant, domácí) a Monika TANNENBERGEROVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Aktivizace sociálně znevýhodněných skupin v pedagogickém výzkumu a praxi, od s. 47-54, 8 s. Sociálněpedagogický výzkum, 2012
Nakladatel
Munipress
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/12:00064039
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-6030-2
Klíčová slova česky
cizinec; vzdělávání; uprchlík; teoretická východiska inkluze; analýza vzdělávacích strategií
Klíčová slova anglicky
migrant; education; refugee; theoretical resources of inclusion; analisys of educational strategies
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 8. 4. 2013 15:29, Dana Nesnídalová
V originále
Kapitola se věnuje tématu vzdělávání cizinců v České republice s ohledem na principy inkluze ve vzdělávání. Druhá část kapitoly se konkrétně věnuje dílčím výsledkům původního výzkumného šetření, jehož cílovou skupinou byli žáci uprchlíci.
Anglicky
The chapter focuses on the education of foreigners in the Czech Republic with regard to the principles of inclusion in the education. The second part of the chapter specifically devoted partial results of a research whose target group were refugee pupils.