C 2012

Vzdělávání žáků–cizinců, konkrétní příklad žadatelů o mezinárodní ochranu

VODIČKOVÁ, Martina a Monika TANNENBERGEROVÁ

Základní údaje

Originální název

Vzdělávání žáků–cizinců, konkrétní příklad žadatelů o mezinárodní ochranu

Název česky

Vzdělávání žáků–cizinců, konkrétní příklad žadatelů o mezinárodní ochranu

Název anglicky

The migrants education, the concrete example of asylum seekers

Autoři

VODIČKOVÁ, Martina (203 Česká republika, garant, domácí) a Monika TANNENBERGEROVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, Aktivizace sociálně znevýhodněných skupin v pedagogickém výzkumu a praxi, od s. 47-54, 8 s. Sociálněpedagogický výzkum, 2012

Nakladatel

Munipress

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/12:00064039

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-6030-2

Klíčová slova česky

cizinec; vzdělávání; uprchlík; teoretická východiska inkluze; analýza vzdělávacích strategií

Klíčová slova anglicky

migrant; education; refugee; theoretical resources of inclusion; analisys of educational strategies

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 8. 4. 2013 15:29, Dana Nesnídalová

Anotace

V originále

Kapitola se věnuje tématu vzdělávání cizinců v České republice s ohledem na principy inkluze ve vzdělávání. Druhá část kapitoly se konkrétně věnuje dílčím výsledkům původního výzkumného šetření, jehož cílovou skupinou byli žáci uprchlíci.

Anglicky

The chapter focuses on the education of foreigners in the Czech Republic with regard to the principles of inclusion in the education. The second part of the chapter specifically devoted partial results of a research whose target group were refugee pupils.

Přiložené soubory