C 2012

Vzdělávání žáků cizinců – Edukační bariéry specifické skupiny uprchlíků v České republice

VODIČKOVÁ, Martina

Základní údaje

Originální název

Vzdělávání žáků cizinců – Edukační bariéry specifické skupiny uprchlíků v České republice

Název česky

Vzdělávání žáků cizinců – Edukační bariéry specifické skupiny uprchlíků v České republice

Název anglicky

The education of migrant pupils - Educational barriers of the specific group of refugees living in the Czech Republic

Autoři

VODIČKOVÁ, Martina (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, Výzkum a edukace sociálně znevýhodněných žáků. Romští žáci, děti cizinců (uprchlíků), teorie, výzkum, edukační strategie, od s. 141-150, 10 s. Sociálně pedagogický výzkum, 2012

Nakladatel

Paido

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/12:00064041

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7315-224-6

Klíčová slova česky

edukace; uprchlík; bariéry ve vzdělávání; výzkumné rozhovory; otevřené kódování

Klíčová slova anglicky

education; refugee; educational barriers; research interviews; open coding

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 8. 4. 2013 15:15, Mgr. et Mgr. Martina Kurowski, Ph.D.

Anotace

V originále

Kapitola poukazuje na některé problémy, se kterými se potýkají žáci uprchlíci na českých školách. Zjištění těchto edukačních bariér proběhlo výzkumnou formou při které byly využity prvky otevřeného kódování a fenomenologické metodologie.

Anglicky

The chapter highlights some of the problems faced by refugee students living in Czech Republic. The findings of these educational barriers was in the form of the research that involved elements of open coding and phenomenological methodology.

Návaznosti

MUNI/A/1017/2010, interní kód MU
Název: Vzdělávací strategie dětí a dospělých v podmínkách rozvojové země, v Angole
Investor: Masarykova univerzita, Vzdělávací strategie dětí a dospělých v podmínkách rozvojové země, v Angole, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty

Přiložené soubory