2012
Vzdělávání žáků cizinců – Edukační bariéry specifické skupiny uprchlíků v České republice
VODIČKOVÁ, MartinaZákladní údaje
Originální název
Vzdělávání žáků cizinců – Edukační bariéry specifické skupiny uprchlíků v České republice
Název česky
Vzdělávání žáků cizinců – Edukační bariéry specifické skupiny uprchlíků v České republice
Název anglicky
The education of migrant pupils - Educational barriers of the specific group of refugees living in the Czech Republic
Autoři
VODIČKOVÁ, Martina (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Výzkum a edukace sociálně znevýhodněných žáků. Romští žáci, děti cizinců (uprchlíků), teorie, výzkum, edukační strategie, od s. 141-150, 10 s. Sociálně pedagogický výzkum, 2012
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/12:00064041
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-224-6
Klíčová slova česky
edukace; uprchlík; bariéry ve vzdělávání; výzkumné rozhovory; otevřené kódování
Klíčová slova anglicky
education; refugee; educational barriers; research interviews; open coding
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 8. 4. 2013 15:15, Mgr. et Mgr. Martina Kurowski, Ph.D.
V originále
Kapitola poukazuje na některé problémy, se kterými se potýkají žáci uprchlíci na českých školách. Zjištění těchto edukačních bariér proběhlo výzkumnou formou při které byly využity prvky otevřeného kódování a fenomenologické metodologie.
Anglicky
The chapter highlights some of the problems faced by refugee students living in Czech Republic. The findings of these educational barriers was in the form of the research that involved elements of open coding and phenomenological methodology.
Návaznosti
MUNI/A/1017/2010, interní kód MU |
|