BOČKOVÁ, Barbora. Možnosti rozvoje komunikační schopnosti dítěte s Downovým syndromem. In Opatřilová, D., Nováková, Z. et al. Raná podpora a intervence u dětí se zdravotním postižením. Early Support and Intervention for Chidren with Disabilities. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012. s. 193-208. ISBN 978-80-210-5880-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Možnosti rozvoje komunikační schopnosti dítěte s Downovým syndromem
Název česky Možnosti rozvoje komunikační schopnosti dítěte s Downovým syndromem
Název anglicky The Possibilities of Developing Communication Ability in the Child with Down Syndrome in early Childhood
Autoři BOČKOVÁ, Barbora (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Opatřilová, D., Nováková, Z. et al. Raná podpora a intervence u dětí se zdravotním postižením. Early Support and Intervention for Chidren with Disabilities, od s. 193-208, 16 s. 2012.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/12:00064044
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5880-4
Klíčová slova česky vývoj řeči; narušený vývoj řeči; dítě s postižením; dítě s Downovým syndromem; rozvoj komunikační schopnosti; alternativní a augmentativní komunikace
Klíčová slova anglicky speech development; impaired speech development; child with handicap; child with Down syndrome; stimulation of the communication ability; alternative and augmentative communication
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D., učo 67483. Změněno: 21. 3. 2013 15:57.
Anotace
V kapitole jsou prezentovány možnosti rozvoje komunikační schopnosti u dětí s narušeným vývojem řeči s využitím systémů alternativní a augmentativní komunikace. Výzkumné šetření kvalitativního charakteru, které má podobu případové studie, je zaměřeno na analýzu specifických postupů logopedické intervence u dítěte s Downovým syndromem.
Anotace anglicky
The chapter presents the possibilities of the stimulation focused on the comunication ability of child with impaired speech development oriented primarily on the utilisation of AAC systems. The qualitative research, the case study focuses the analysis of the specific speech therapy methods on the child with Down syndrome.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 8. 8. 2022 16:36