Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1089091, author = {Denglerová, Denisa}, address = {Brno}, booktitle = {Aktivizace sociálně znevýhodněných skupin v pedagogické praxi a výzkumu}, edition = {1.}, editor = {Lenka Gulová el al.}, keywords = {perception; intelligence; testing; research; socially disadvantaged environment}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6030-2}, pages = {106-112}, publisher = {MUNIPRESS}, title = {Percepce jako složka inteligence – sociálně znevýhodněné děti na začátku školní docházky}, year = {2012} }
TY - CHAP ID - 1089091 AU - Denglerová, Denisa PY - 2012 TI - Percepce jako složka inteligence – sociálně znevýhodněné děti na začátku školní docházky VL - Sociálně pedagogický výzkum PB - MUNIPRESS CY - Brno SN - 9788021060302 KW - perception KW - intelligence KW - testing KW - research KW - socially disadvantaged environment N2 - Publikace se zaměřuje na oblast sociálně znevýhodněných skupin v kontextu pedagogické praxe, projektování a výzkumu. Kapitola se zabývá výzkumem kognitivních schopností dětí na počátku školní docházky. ER -
DENGLEROVÁ, Denisa. Percepce jako složka inteligence – sociálně znevýhodněné děti na začátku školní docházky (Perception as a art of Intelligence - Socially Disadvantaged Children at the Start of School Attendance). In Lenka Gulová el al. \textit{Aktivizace sociálně znevýhodněných skupin v pedagogické praxi a výzkumu}. 1st ed. Brno: MUNIPRESS, 2012. p.~106-112. Sociálně pedagogický výzkum. ISBN~978-80-210-6030-2.
|