VÁŇOVÁ, Tamara, Nina HRTOŇOVÁ a Andrea POKORNÁ. Studijní činnosti (aktivity) v LMS Moodle. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita. 64 s. ISBN 978-80-210-6120-0. 2012.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Studijní činnosti (aktivity) v LMS Moodle
Název česky Studijní činnosti (aktivity) v LMS Moodle
Autoři VÁŇOVÁ, Tamara, Nina HRTOŇOVÁ a Andrea POKORNÁ.
Vydání 1. vyd. Brno, 64 s. 2012.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Ústav výpočetní techniky
ISBN 978-80-210-6120-0
Klíčová slova česky e-learning, online výukové materiály, online výukové činnosti, Moodle
Klíčová slova anglicky e-learning, online teaching materials, online teaching activities, Moodle
Štítky Munipress
Změnil Změnila: Mgr. Martina Dvořáková, učo 180818. Změněno: 9. 10. 2013 14:50.
Anotace
Tato metodická příručka se týká přípravy a pedagogického využití modulů tzv. studijních činností v LMS Moodle, které díky svým bohatým zpětnovazebním možnostem tvoří základ distanční výuky. Konkrétně popisuje, jak vytvořit a používat modul Anketa, různé formáty Úkolů, Databáze, Dotazník, Fórum, Přednáška, Slovník a Test. Věnuje se modulu Test, jednotlivým typům testových položek a statistickými nástroji systému, které umožňují položkovou analýzu s řadou automaticky vypočítávaných parametrů, bez nichž vytváření kvalitních testů není myslitelné. Správně koncipované položky a celé testy patří k základním ukazatelům správně postavených e-learningových kurzů. Důraz je kladen i na tvorbu modulů Přednáška a Slovník. Materiál je doplněn pedagogickými radami, jak jednotlivé moduly využívat i pro různé kolaborativní činnosti, které tvoří základ konstruktivistických přístupů, na jejichž základě je Moodle programován.
Anotace anglicky
Methodological manual covers the preparation and use of teaching modules, specifically the so-called Activities in LMS Moodle, which form the basis of distant learning thanks to its rich possibilities of feedback. Specifically, the manual describes how to create and use the Choice module, different formats of Assignments, Database, Journal, Forum, Lesson, Glossary and Test. Most attention is focused to the Module Test, namely the various types of test items and the statistical tools that allow item analysis and automatically calculates a number of parameters without which the creation of quality tests are not possible. Properly designed items and whole tests are fundamental indicators of a correctly built e-learning course. Emphasis is also placed on creating modules Lesson and Glossary. The material is supplemented by pedagogical advice on how to use the modules for various collaborative activities that form the basis of constructivist approaches on the basis of which Moodle is programmed.
Návaznosti
CZ.1.07/1.1.02/02.0074, interní kód MUNázev: Zavádění efektivních metod výuky s využitím digitálních medicínských obrazových informací na středních zdravotnických školách (Akronym: Obrazová data na SZŠ)
Investor: Jihomoravský kraj, Zavádění efektivních metod výuky s využitím digitálních medicínských obrazových informací na středních zdravotnických školách, 1.1 Zvyšování kvality ve vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 21:09