Informační systém MU
SYSLOVÁ, Zora. Strategy supporting the learning process of pre-school children. In Gasiorek, K.; Paśko, I. Poznawanie świata w edukacji dziecka. Kraków: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2012. s. 471-478. ISBN 978-83-7271-756-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Strategy supporting the learning process of pre-school children
Název česky Strategie podporující učení dítěte předškolního věku
Autoři SYSLOVÁ, Zora (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Kraków, Poznawanie świata w edukacji dziecka, od s. 471-478, 8 s. 2012.
Nakladatel Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Polsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/12:00064134
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-83-7271-756-6
Klíčová slova česky strategie předškolního vzdělávání; sociální učení; situační učení; prožitkové učení; individualizace; skupinové činnosti.
Klíčová slova anglicky strategy of pre-school education; social learning; situation learning; experience learning; individualization; team activities.
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D., učo 243595. Změněno: 25. 3. 2013 09:29.
Anotace
Chapter deals with problems of outlasting approaches in the pre-school education which are typical for totalitarian system. In the preface the specific features of learning of the pre-school age children are presented. These features are presented in the context with demands included in curriculum documents in the Czech Republic, first of all in the Frame Educational Program for Pre-primary Education. The final part of contribution outlines the results of the research in kindergartens, which has been focused to the identification of strategies supporting the child's learning.
Anotace česky
Kapitola se zabývá problematikou přetrvávajících přístupů v předškolním vzdělávání typických pro totalitní režim. V úvodu příspěvku jsou představeny specifické rysy učení dětí předškolního věku. Ty jsou prezentovány v souvislosti s požadavky obsaženými v kurikulárních dokumentech České republiky, především v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání. Závěrečná část příspěvku přibližuje výsledky výzkumného šetření v mateřských školách, které bylo zaměřeno na identifikaci strategií podporujících učení dítěte.
Zobrazeno: 7. 8. 2022 21:03