GULOVÁ, Lenka, Ema ŠTĚPAŘOVÁ a Marian GÁBOR. Asistenti pedagoga jako významná podpora romských dětí ve školním vzdělávání. Prevence, Praha: Život bez závislostí, Coolish Press, 2012, roč. 9, č. 4. ISSN 1214-8717. 2012.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Asistenti pedagoga jako významná podpora romských dětí ve školním vzdělávání
Autoři GULOVÁ, Lenka, Ema ŠTĚPAŘOVÁ a Marian GÁBOR.
Vydání 2012.
Nakladatel Prevence, Praha: Život bez závislostí, Coolish Press, 2012, roč. 9, č. 4
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Popularizační texty a aktivity
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISSN 1214-8717
Klíčová slova česky Asistenti pedagoga náročné prostředí školy problematická situace konflikty učitelé žáci sociálně znevýhodněné prostředí inkluze
Změnil Změnila: Mgr. Lenka Gulová, Ph.D., učo 5686. Změněno: 14. 3. 2013 00:23.
Anotace
Text se zabývá náročnou situací asistenta pedagoga ve školním prostředí, která je způsobena nedostatečnou legislativou a řadou další aspektů. Text se zabývá vztahy mezi asistenty pedagoga a učitele a poukazuje na velmi problematické situace, které asistent řeší ve vztahu k žákům, k jejich rodinám a k pracovníkům školy.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 07:35