d 2012

Asistenti pedagoga jako významná podpora romských dětí ve školním vzdělávání

GULOVÁ, Lenka, Ema ŠTĚPAŘOVÁ and Marian GÁBOR

Basic information

Original name

Asistenti pedagoga jako významná podpora romských dětí ve školním vzdělávání

Authors

GULOVÁ, Lenka, Ema ŠTĚPAŘOVÁ and Marian GÁBOR

Edition

2012

Publisher

Prevence, Praha: Život bez závislostí, Coolish Press, 2012, roč. 9, č. 4

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Popularizační texty a aktivity

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

Faculty of Education

ISSN

Keywords (in Czech)

Asistenti pedagoga náročné prostředí školy problematická situace konflikty učitelé žáci sociálně znevýhodněné prostředí inkluze
Změněno: 14/3/2013 00:23, Mgr. Lenka Gulová, Ph.D.

Abstract

V originále

Text se zabývá náročnou situací asistenta pedagoga ve školním prostředí, která je způsobena nedostatečnou legislativou a řadou další aspektů. Text se zabývá vztahy mezi asistenty pedagoga a učitele a poukazuje na velmi problematické situace, které asistent řeší ve vztahu k žákům, k jejich rodinám a k pracovníkům školy.

Links

MSM0021622443, plan (intention)
Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education