GULOVÁ, Lenka, Ema ŠTĚPAŘOVÁ and Marian GÁBOR. Asistenti pedagoga jako významná podpora romských dětí ve školním vzdělávání. Prevence, Praha: Život bez závislostí, Coolish Press, 2012, roč. 9, č. 4, 2012. ISSN 1214-8717.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Asistenti pedagoga jako významná podpora romských dětí ve školním vzdělávání
Authors GULOVÁ, Lenka, Ema ŠTĚPAŘOVÁ and Marian GÁBOR.
Edition 2012.
Publisher Prevence, Praha: Život bez závislostí, Coolish Press, 2012, roč. 9, č. 4
Other information
Original language Czech
Type of outcome Popularizing texts and activities
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Education
ISSN 1214-8717
Keywords (in Czech) Asistenti pedagoga náročné prostředí školy problematická situace konflikty učitelé žáci sociálně znevýhodněné prostředí inkluze
Changed by Changed by: Mgr. Lenka Gulová, Ph.D., učo 5686. Changed: 14/3/2013 00:23.
Abstract
Text se zabývá náročnou situací asistenta pedagoga ve školním prostředí, která je způsobena nedostatečnou legislativou a řadou další aspektů. Text se zabývá vztahy mezi asistenty pedagoga a učitele a poukazuje na velmi problematické situace, které asistent řeší ve vztahu k žákům, k jejich rodinám a k pracovníkům školy.
Links
MSM0021622443, plan (intention)Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education
PrintDisplayed: 10/7/2024 14:39