Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1089749, author = {Presová, Jana}, address = {Brno}, booktitle = {Vojtová, V., Červenka, K. et al. Edukační potřeby dětí v riziku a s poruchami chování. Educational needs of children at risk for and with behavioural disorders.}, edition = {první}, keywords = {social disadvantage; At-risk children; assessment; school; research; inclusive education}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6134-7}, pages = {105 - 114}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Hodnocení jako nástroj podpory při edukaci žáků v riziku poruch chování}, year = {2012} }
TY - CHAP ID - 1089749 AU - Presová, Jana PY - 2012 TI - Hodnocení jako nástroj podpory při edukaci žáků v riziku poruch chování VL - neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021061347 KW - social disadvantage KW - At-risk children KW - assessment KW - school KW - research KW - inclusive education N2 - V kapitole tematizujeme problematiku hodnocení výkonů a chování žáků základních škol se zaměřením na žáky se sociálním znevýhodněním, kteří jsou žáky v riziku poruch chování. Představujeme zde dílčí výsledky výzkumu vzdělávacích drah těchto žáků. Výzkum poukázal na přílišnou orientaci pedagogů na nežádoucí chování a jeho negativní hodnocení, které v kontextu inkluzivních přístupů k problémům v chování žáků nepovažujeme za podporující. Naše zjištění vedou k předpokladu, že formativní potenciál hodnocení není ve školách dostatečně využíván. ER -
PRESOVÁ, Jana. Hodnocení jako nástroj podpory při edukaci žáků v riziku poruch chování. In \textit{Vojtová, V., Červenka, K. et al. Edukační potřeby dětí v riziku a s poruchami chování. Educational needs of children at risk for and with behavioural disorders.}. první. Brno: Masarykova univerzita, 2012. s.~105 - 114. ISBN~978-80-210-6134-7.
|