TRNA, Josef. Jak motivovat žáky ve fyzice se zaměřením na nadané. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita. 109 s. 348. ISBN 978-80-210-6150-7. 2012.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Jak motivovat žáky ve fyzice se zaměřením na nadané
Název anglicky How to motivate students in physics focusing on gifted students
Autoři TRNA, Josef (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, 109 s. 348, 2012.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/12:00064232
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-6150-7
Klíčová slova česky motivace; motivační techniky; nadání; výuka fyziky
Klíčová slova anglicky motivation; motivational techniques; giftedness; physics instruction
Štítky Munipress
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Martina Dvořáková, učo 180818. Změněno: 21. 5. 2013 14:38.
Anotace
Kniha prezentuje výsledky dlouhodobého výzkumu poznávací motivace ve fyzikálním a přírodovědném vzdělávání se zaměřením na nadané žáky. Náš teoretický, empirický a konstrukční výzkum vede k závěru, že rozvoj žáků významně závisí na jejich motivaci, zejména poznávací motivaci. Jádro knihy jsou dvě sady poznávacích motivačních výukových technik jak motivovat žáky se zaměřením na nadané. Všechny prezentované poznávací motivační výukové techniky s konkrétními příklady obsahují část zaměřenou na nadané žáky.
Anotace anglicky
This book presents long-term research results of cognitive motivation in the physics/science education of students with a focus on gifted students. Our theoretical, experimental and design-based research leads to the conclusion that the development of students greatly depends on their motivation, in particular cognitive motivation. The core of the book are two sets of cognitive motivational teaching techniques how to motivate students with a focus on gifted students. All presented cognitive motivational teaching techniques with concrete examples include a section dedicated to gifted students.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 10:04