RODRIGUEZOVÁ, Veronika. Vzdělávací potenciál programů tematické kooperativní výuky v kontextu didaktiky dějepisu a dramatické výchovy. 2012, 305 s.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vzdělávací potenciál programů tematické kooperativní výuky v kontextu didaktiky dějepisu a dramatické výchovy
Název anglicky The Educational Potential of Thematic Cooperative Education Programmes in the Context of Didactics of History and Drama Education
Autoři RODRIGUEZOVÁ, Veronika.
Vydání 305 s. 2012.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Účelové publikace
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky výukové programy, didaktika dějepisu, dramatická výchova, kooperativní výuka, zakotvená teorie, pedagogická komunikace, živý obraz, vizuální gramotnost
Klíčová slova anglicky educational programmes, didactics of history, drama education, cooperative education, grounded theory, pedagogical communication, still picture, visual literacy
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Veronika Rodová, Ph.D., učo 34241. Změněno: 2. 3. 2013 17:09.
Anotace
Disertační práce se vztahuje k oblasti didaktiky dějepisu a zabývá se vzdělávacími možnostmi autorských programů tematické kooperativní výuky, což představuje propojení práce s historickými texty (narativními a ikonickými) a aktivizačních výukových metod, zejména výukové techniky živých obrazů. Jádrem práce je kvalitativní výzkumné šetření zahrnující analýzu slovní reflexe žáků a fotografií živých obrazů, pořízených během výuky.
Anotace anglicky
Diploma thesis "The Educational Potential of Thematic Cooperative Education Programmes in the Context of Didactics of History and Drama Education" deals with the educational possibilities of purpose-built thematic cooperative education programmes, which represents interconnection of work involving historical texts (narrative and iconic) and activation educational methods, especially the educational technique of still pictures. The core of the thesis is a qualitative research involving an analysis of students' verbal reflexion and photographs of still pictures, taken during the lessons.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 15:17