TRAPL, František. Angolské školství. In Gulová Lenka a kol. Analýza prostředí rozvíjející se společnosti jako východisko pedagogické intervence. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 35-38. ISBN 978-80-210-6092-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Angolské školství
Název anglicky Angolan Education
Autoři TRAPL, František.
Vydání Brno, Analýza prostředí rozvíjející se společnosti jako východisko pedagogické intervence. od s. 35-38, 4 s. 2012.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-6092-0
Klíčová slova česky Angolské školství; žáci; učitelé; náročné situace; nedostatek; sociálně znevýhodněné prostředí; chudoba; problémy; škola
Klíčová slova anglicky Angolan education; students; teachers; difficult situations; poverty; environment; problems; school
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: Mgr. František Trapl, Ph.D., učo 75381. Změněno: 7. 4. 2013 22:46.
Anotace
V kapitole je zpracován pohled českého studenta na vybrané oblasti školství.
Anotace anglicky
Personal view of the student to the situation of the Angolan school.
Návaznosti
MUNI/A/0881/2011, interní kód MUNázev: Sociálně znevýhodněné skupiny ve spektru výzkumných šetření (Akronym: SOZSKU)
Investor: Masarykova univerzita, Sociálně znevýhodněné skupiny ve spektru výzkumných šetření, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 10:08