TRAPL, František. Angolské školství (Angolan Education). In Gulová Lenka a kol. Analýza prostředí rozvíjející se společnosti jako východisko pedagogické intervence. Brno: Masarykova univerzita, 2012, p. 35-38. ISBN 978-80-210-6092-0.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Angolské školství
Name (in English) Angolan Education
Authors TRAPL, František.
Edition Brno, Analýza prostředí rozvíjející se společnosti jako východisko pedagogické intervence. p. 35-38, 4 pp. 2012.
Publisher Masarykova univerzita
Other information
Original language Czech
Type of outcome Chapter(s) of a specialized book
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form printed version "print"
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-210-6092-0
Keywords (in Czech) Angolské školství; žáci; učitelé; náročné situace; nedostatek; sociálně znevýhodněné prostředí; chudoba; problémy; škola
Keywords in English Angolan education; students; teachers; difficult situations; poverty; environment; problems; school
Tags Reviewed
Changed by Changed by: Mgr. František Trapl, Ph.D., učo 75381. Changed: 7/4/2013 22:46.
Abstract
V kapitole je zpracován pohled českého studenta na vybrané oblasti školství.
Abstract (in English)
Personal view of the student to the situation of the Angolan school.
Links
MUNI/A/0881/2011, interní kód MUName: Sociálně znevýhodněné skupiny ve spektru výzkumných šetření (Acronym: SOZSKU)
Investor: Masaryk University, Category A
PrintDisplayed: 26/4/2024 11:13