TRAPL, František. Zkušenosti pedagoga v Angole. In Gulová Lenka a kol. Analýza prostředí rozvíjející se společnosti jako východisko pedagogické intervence. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 51-54, 5 s. ISBN 978-80-210-6092-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Zkušenosti pedagoga v Angole
Autoři TRAPL, František.
Vydání Brno, Analýza prostředí rozvíjející se společnosti jako východisko pedagogické intervence. od s. 51-54, 5 s. 2012.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-6092-0
Klíčová slova česky Zkušenost; studenti; výuka; kulturní střety; diverzita; problémy; kurzy; aktivita
Klíčová slova anglicky Experience; students; teaching; cultural conflicts; diversion; problems; activity
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: Mgr. František Trapl, Ph.D., učo 75381. Změněno: 7. 4. 2013 22:49.
Anotace
V textu jsou zpracovány zkušenosti s vedením a výukou angolských studentů. Jedná se o pohled na náročné situace studentů a na vzdělávací problémy místních mladých lidí.
Anotace anglicky
The text is about an experience of a Czech student teaching in Angola. There is a view to difficult situation about Angolan students life, problems in education and problems of local young people.
Návaznosti
MUNI/A/0881/2011, interní kód MUNázev: Sociálně znevýhodněné skupiny ve spektru výzkumných šetření (Akronym: SOZSKU)
Investor: Masarykova univerzita, Sociálně znevýhodněné skupiny ve spektru výzkumných šetření, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 13:00