SVOBODOVÁ, Jindřiška. Perspektivy a koncepce přírodovědného vzdělávání. Online. In Magnanimitas, Hradec Králové, The Czech Republic. Recenzovaný sborník příspěvků vědecké konference s mezinárodní účastí Sapere Aude 2013. 1. vyd. Hradec Králové: European Insitute of Education, 2013, s. 167-171, 4 s. ISBN 978-80-905243-6-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Perspektivy a koncepce přírodovědného vzdělávání
Název česky PERSPEKTIVY A KONCEPCE PŘÍRODOVĚDNĚHO VZDĚLÁVÁNÍ
Název anglicky PERSPECTIVE AND THE CONCEPT OF SCIENCE EDUCATION
Autoři SVOBODOVÁ, Jindřiška.
Vydání 1. vyd. Hradec Králové, Recenzovaný sborník příspěvků vědecké konference s mezinárodní účastí Sapere Aude 2013, od s. 167-171, 4 s. 2013.
Nakladatel European Insitute of Education
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-905243-6-1
Klíčová slova česky přírodovědná gramotnost, kultura a přírodní vědy, rozvoj učitelů
Klíčová slova anglicky science literacy, culture and science, teacher professional development
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: RNDr. Jindřiška Svobodová, Ph.D., učo 384. Změněno: 11. 4. 2014 22:02.
Anotace
Příspěvek se zabývá přírodovědnou gramotností v běžné výuce. Na základě výsledků referovaných šetření upozorňuje na některé možnosti, které se potenciálně nabízejí pro rozvíjení dovedností v oblasti základů vědeckého myšlení.
Anotace anglicky
This paper deals with teaching ideas improving scientific literacy. It presents the findings of an expert survey, which show some of the opportunities for the development of skills in scientific thinking
VytisknoutZobrazeno: 1. 9. 2024 00:47