VOJTOVÁ, Věra. Inkluzivní prostředí školy očima dětí v riziku a s problémy v chování. In Práva dítěte ve školské praxi, Česko-britská o. p. s., Scweizerische Eidgenossenschaft, PdF MU, Brno. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Inkluzivní prostředí školy očima dětí v riziku a s problémy v chování
Název česky Inkluzivní prostředí školy očima dětí v riziku a s problémy v chování
Název anglicky School Inclusion from At-risk Child Perspective
Autoři VOJTOVÁ, Věra.
Vydání Práva dítěte ve školské praxi, Česko-britská o. p. s., Scweizerische Eidgenossenschaft, PdF MU, Brno, 2013.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky inkluzivní škola; problémy v chování; výzkum; učitel; práva dětí; učení; výuka; dítě v riziku
Klíčová slova anglicky inclusive school; behaviour disorder; research; teacher; childrens rights; learning; teaching; At-risk child;
Změnil Změnila: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Změněno: 12. 4. 2013 11:26.
Anotace
Právo dětí na přístup ke vzdělání je základním konceptem inkluzivní školy. Přednáška nahlížela jeho naplňování v kontextu dětí v riziku poruch chování s oporou ve výzkumech realizovaných týmem autorky.
Anotace anglicky
Childrens right for approach to education is the central point of inclusive school. This phenomen was in this presentation introduced from the perspective of At-risk children and based on the research outcomes of authors team members.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 26. 6. 2022 00:51