JUHAŇÁK, Libor a Petr SUDICKÝ. Enhancing Student Collaboration and Teamwork: Theoretical and Practical Issues of Virtual Project-based Collaborative Learning [presentation]. In INTED 2013: 7th International Technology, Education and Development Conference. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Enhancing Student Collaboration and Teamwork: Theoretical and Practical Issues of Virtual Project-based Collaborative Learning [presentation]
Autoři JUHAŇÁK, Libor (203 Česká republika, garant, domácí) a Petr SUDICKÝ (203 Česká republika, domácí).
Vydání INTED 2013: 7th International Technology, Education and Development Conference, 2013.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Španělsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14210/13:00068107
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova anglicky e-learning; ICT; teamwork; collaboration; groupware
Štítky e-learning, RIVZ
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnil: Mgr. Petr Sudický, učo 105945. Změněno: 31. 1. 2019 13:28.
Anotace
The paper presents an introductory overview of the field of project-oriented virtual teamwork. It summarizes the main issues of using this approach in learning situations and pinpoints possible pitfalls connected to its implementation. In addition, it outlines the key evaluative criteria for choosing a suitable groupware solution which would support fluent management of student teams and allow for the development of the new core skills.
Návaznosti
MUNI/A/0868/2012, interní kód MUNázev: Nové směry v anglofonním jazykovědném a literárním výzkumu (Akronym: NDALLR)
Investor: Masarykova univerzita, Nové směry v anglofonním jazykovědném a literárním výzkumu, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 16. 4. 2024 23:48